بازدید 7556
۲

واردات شکر به کشور آزاد شد

دبیر و عضو هیئت مدیره انجمن صنایع قند و شکر از اضافه شدن شکر به لیست کالاهای وارداتی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱ 02 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، بهمن دانایی، دبیر و عضو هیئت مدیره انجمن صنایع قند و شکر با اشاره توافق صورت گرفته در جلسه نمایندگان این انجمن با مسئولان ارشد وزارت جهاد کشاورزی گفت: عمده خریدها از هندوستان انجام گرفته است وطبق زمانبندی صورت گرفته کشتی‌های حامل شکر خریداری شده از اواخر خرداد به مرور وارد بنادر کشور می‌شوند.

وی بیان کرد: با توجه به افزایش ۳۰۰ تومانی قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم چغندر قند، مقرر شد که نرخ جدید شکر تولید داخل به‌زودی اعلام شود.

عضو هیئت مدیره انجمن صنایع قند و شکر گفت: با این شرایط، شکرهای تولید شده موجود در انبار کارخانه‌ها و شکرهای در حال تولید به بازار عرضه می‌شوند و کمبود ایجاد شده در بازار، برطرف خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
شکر به جای پول نفت؟
امروز رفتم فروشگاه زنجیره ای بزرگ شهرمان یک بسته قند خریدم معلوم نیست از چه ترکیبی استفاده شده توی دست پودر میشه.. فقط خدا بدادمان برسه.. اداره استاندارد هم بعضی وقتا ببینه ایا برچسبش درست استفده میشه یانه..ببینید این گران فروشی نیست تعزیرات متوجه بشود.. این کیفیت است که به فنا می رود بعدش ما مریض می شویم..بیماری ما هزینه تصاعدی روی دست بیمه و خودمان می گذارد..جلوی این کارها را بگیرید..
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر