بازدید 4299

افشاگری مدیرعامل پرسپولیس به ادعای رضاییان: رامین بیش از ۶ میلیارد گرفته!

کد خبر: ۱۱۲۱۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳ 31 May 2022

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص مهرداد سراجی از هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عزل شد، عنوان کرد: بله، یک عضو کم شد اما به هر صورت بقیه اعضا هستند. مهم نیست چه کسی باشد یا نباشد، مهم این است که بتوانند کاری کنند تا حداقل حریفان قدرتمندی را برای بازی با تیم ملی فراهم کنند. تا چشم بر هم بزنیم 30 آبان شده و مسابقات شروع می‌شود. به جای اینکه آن روز تأسف بخوریم که از فرصت‌های امروزمان استفاده نکردیم، امروز از فرصت‌هایمان بهره ببریم تا دچار پشیمانی نشویم. 

وی در مورد آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند و اینکه او با پرسپولیس قرارداد امضا کرده، گفت: نخیر، سعی می‌کنیم بعد از روز پنجشنبه به این مسئله برسیم و در موردش تصمیم بگیریم. 

درویش در مورد باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس اظهار داشت: مشکلی از این بابت وجود ندارد. الان که نمی‌توانیم قراردادی ثبت کنیم. باید صبر کنیم نقل و انتقالات شروع شود. 

وی در مورد دعوت شدن رامین رضائیان به کمیته انضباطی باشگاه گفت: هنوز این اتفاق نیفتاده، دیشب صحبت‌هایی کرد که رایگان بازی کردم و... پس پولی که برای آمدنش در این 4-3 ماه داده‌اند کجا رفته؟ مگر او نگرفته؟ بیشتر از این حرف‌ها است. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه رضائیان بابت دو ماه مابه‌التفاوت حقوقش پول گرفته، عنوان کرد: فرق نمی‌کند، خلاصه پول گرفته است. درویش در مورد اینکه مبلغ شش میلیارد برای این فصل درست است؟ گفت: فکر می‌کنم بیشتر است.

وی در خصوص اینکه آیا یحیی گل محمدی برای تغییر دستیارانش صحبتی داشته، گفت: نه‌، هیچ صحبتی در این مورد نداشته و تا به امروز هم در مورد اینکه می‌خواهد تغییری ایجاد کند یا نه بحثی نشده، بعد از اینکه مسابقات تمام شود تصمیم می‌گیرد که با همین نفرات ادامه می‌دهد و یا دوستان جدیدی را اضافه می‌کند تا تیم بهتر آماده شود و ان‌شاءالله بتوانیم برای لیگ قهرمانان آسیا بهتر حاضر شویم. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان