بازدید 11640
۳
بازتاب

واکنش سراجی بعداز عزل در مجمع : زبان سرخ، سر سبز داد بر باد

فکر می‌کنم رسانه‌ها یار من بودند و باعث اطلاع مردم شدند. در نهایت باید بگویم که زبان سرخ، سر سبز می‌دهد بر باد. این که به خاطر یک رای بالا و پایین عزل شدم،‌ مهم نیست بلکه باید ببینید چه فرآیندی طی شده است
کد خبر: ۱۱۲۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶ 31 May 2022

عضو عزل شده فدراسیون فوتبال درباره مجمع این فدراسیون توضیح داد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهرداد سراجی، عضو برکنارشده هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که امروز (سه‌شنبه) توسط مجمع عمومی این فدراسیون از سمتش عزل شد، اظهار کرد: من حرف‌هایم را زده‌ام و حرف جدیدی ندارم. توپ در زمین رسانه‌هاست و با توجه به صحبت‌ها باید به مردم توضیح دهند که چه اتفاقی رخ داد و سراجی عزل شد. الخیر فی ما وقع.

او افزود: فکر می‌کنم رسانه‌ها یار من بودند و باعث اطلاع مردم شدند. در نهایت باید بگویم که زبان سرخ، سر سبز می‌دهد بر باد. این که به خاطر یک رای بالا و پایین عزل شدم،‌ مهم نیست بلکه باید ببینید چه فرآیندی طی شده است. به قول آقای فکری از فوتبال پاک عذرخواهی می‌کنم.

عضو معزول هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره ابقای براتی، حیدری و اصولی گفت: خوشحالم که این سه نفر ابقا شدند. آقای براتی حقوقدان خوبی است و از ماندنش خوشحالم. از ماندن دو عضو دیگر هم خوشحالم. امیدوارم تیم‌ملی در جام جهانی موفق باشد و به مرحله بعد صعود کند.

واکنش سراجی بعداز عزل در مجمع : زبان سرخ، سر سبز داد بر باد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اهمیتی ندارد «من» فکر می کنم چقدر شایسته ام وقتی اکثریت نخواهند باید بروم.
به من هم اگر حقوق های آنچنانی پرداخت نمایند از همه چی راضی هستم اگر هم در حیطه ماری وتحت مسئولیتم به بیت المال دست دارازی گردد چون بنا نیست من جوابگو باشم .
جناب سراجی!ازتیم فوتبال سایپاچه خبر؟!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار