بازدید 15856

دانلود قسمت سوم سریال یاغی

کد خبر: ۱۱۲۱۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹ 31 May 2022

سریال یاغی یکی از سریال های جدید شبکه نمایش خانگی می باشد که با گذشت 2 قسمت از این سریال، طرفداران زیادی از این سریال استتقبال کرده اند. این سریال در پلتفرم فیلیمو منتشر میشود. در 2 قسمتی که پیشتر منتشر شده دوستاداران زیادی درباره آن نظر داده اند. این سریال که به خاطر حضور بازیگرانی چون پارسا پیروزفر ، امیر جعفری ، علی شادمان و طناز طباطبایی مورد پسند مخاطبان قرار گرفته است. این سریال اولین کار شبکه نمایش خانگی پارسا پیروزفر می باشد. این بازیگر کارنامه درخشانی در حوزه سینما و تلویزیون دارد و به خاطر کم حاشیه بودن و گزیده کار کردن جای خود را در قلب هواداران و طرفداران محکم کرده است.

دانلود قسمت سوم سریال یاغی

درباره سریال یاغی : سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، آبان عسکری، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیر رضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، سیدمحمد هادی دیباجی، الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسنلو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام فر، پگاه سعیدی، لادن ژاوه وند، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی و نیلوفر شهفری به هنرمندی پرداخته‌اند. در این سریال علی شادمان نقش جاوید را بازی می کند که پسری ورزشکار است و کودکی خوبی را نیز پشت سر نگذاشته است. پدر مادر جاوید هر دو در آتش سوزی فوت شده اند و او اکنون با خواهر ناتنی خود زندگی میکند.

جاوید در این سریال عاشق دختری به نام ابرا شده که مادرش قصد عزیمت به آلمان را دارد و در این بین اتفاقاتی برای این دو بوجود می آید.

بازیگران این سریال : پارسا پیروزفر – طناز طباطبایی – علی شادمان – امیر جعفری – نیکی کریمی – فرهاد اصلانی – آبان عسکری – مهدی حسینی نیا – مه لقا باقری – عباس جمشیدی فر – جواد خواجوی – الیکا ناصری – امیررضا دلاوری – بهرام ابراهیمی – ناهید مسلمی

سایر عوامل این سریال : کارگردان : محمد کارت - تهیه‌کننده : سیدمازیار هاشمی - فیلم‌نامه‌نویس : پدرام پورامیری - حسین دوماری - محمد کارت مدیر فیلمبرداری : سامان لطفیا - تدوین گر : اسماعیل علیزاده - طراح لباس : محمد کارت - مدیر تولید : مسعود زمانی - آهنگساز : بامداد افشار - طراح چهره‌پردازی : محسن دارسنج - دستیار کارگردان : ایمان توکلی - منشی صحنه : ماریا میرنژاد - عکاس : مجید طالبی

در خلاصه داستان این سریال آمده است که :

جاوید هیچکس نیست و هیچ آمار و شناسنامه ای ندارد. اما تمام وجود اَبرا و همه ی کس و کارِ عاطی ست. جاوید راهی ندارد جز اینکه در عشق و زندگی یاغی باشد.

یاغی روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند.

دانلود سریال یاغی

دانلود قسمت سوم سریال یاغی

دانلود قسمت سوم سریال یاغی

برای دانلود این سریال می توانید به سایت دل مووی سر بزنید و این سریال زیبا را با کیفیت های مختلف فول اچ و بلوری و کیفیت های دیگر از این سایت دریافت کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست