بازدید 37443

داماد وزیر سابق در پرونده فساد ۳۶ میلیون دلاری

طبق حکم قطعی دادگاه، شعبه ۱۵ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۲ تهران (اقتصادی) مکلف است سریعاً نسبت به اتخاذ تصمیم شایسته قانونی در ارتباط با موضوع اتهامی ۳ فرد پیرامون پرداخت تسهیلات ۳۶ میلیون دلاری در بانک پارسیان اقدام کند.
کد خبر: ۱۱۲۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴ 31 May 2022

‌به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، ‌خبر تبرئه شدن علی دیواندری، مدیرعامل پیشین بانک‌های ملت و پارسیان ‌طبق حکم شعبه سوم دادگاه رسیدگی به جرایم اقتصادی و قضاوت اسدالله مسعودی مقام، روز گذشته منتشر شد.

‌‌در حکم صادره شده از سوی دادگاه مذکور، بیان شده است که با پرونده‌سازی سه نفر که یکی از آنها ابر بدهکار بانکی و دیگری داماد یکی از وزرای دولت قبل است، این فساد حادث شده است.

دادگاه در بخشی از حکم مذکور تاکید می‌کند: «شعبه ۱۵ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۲ تهران (اقتصادی) مکلف است سریعاً نسبت به اتخاذ تصمیم شایسته قانونی در ارتباط با موضوع اتهامی این ۳ نفر پیرامون پرداخت تسهیلات ۳۶ میلیون دلاری در بانک پارسیان اقدام نماید».

این سه نفر از شیوه‌ها و اهرم‌های غیرقانونی و نامشروع برای فرار از قانون و برداشت از بیت‌المال بهره جسته‌اند و دستِ کم در یک فقره، ۳۶ میلیون دلار از منابع بانک پارسیان را به یغما برده‌اند و در زمانی که علی دیواندری در فرایند تحقیقات و رسیدگی قضایی می‌کوشید که ‌اثبات کند بدهکاران باید منابع بانک را برگردانند، با توسل به اهرم‌های قدرت و ثروت که در اختیار داشتند، دست به پرونده‌سازی ‌علیه وی زده‌اند.

د‌ر این راستا، دادگاه ‌تمهیدات لازم برای بازپسگیری دارایی‌های به غارت رفته مردم در بانک‌های پارسیان و ملت را مد نظر قرار داده است و به منظور برخورد قاطع با غارتگران بیت المال و خیانتکاران به کشور در دوران تحریم‌ها‌ از دادسرای عمومی و انقلاب ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی خواسته و آنرا مکلف به رسیدگی و اتخاذ تصمیم سریع نسبت به موضوع اتهام این سه نفر ‌کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۴۵
انتشار یافته: ۲۶
داماد وزیر سابق یعنی چی کسی ؟!! داماد کدام وزیر ؟!! خودش اسم نداره ؟!! این چه نوع حکم رسمی است ؟!! در حالیکه در تمامی احکام دادگاه بدقت مشخصات فرد درج میشود تا ابهام پیش نیاید !! ضمنا اگر وزیر سابق در این پرونده دست نداره این طعنه به چه منظوره ؟!! وزیر سابق هر کسی از هر دولتی میتونه باشه !!ایا قصد قاضی این است که وزرا در جلسه خواستگاری از دخترشان یک جوری نیت خواستگار را بفهمند ؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
اگه یه بدبخت افتابه دزدی کنه اسم و مشخصات و ادرسش رو هم تو تلویزیون میگن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
مطلب شما تنها نمایانگر عصبانیت است و پر از تاقضات است.
همین مقدار اطلاعات فعلا کفایت می کند.
ضمنا داماد وزیر از قدرت پدر زن سوء استفاده کرده و خواهد کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
هنوز حكمي صادر نشده، فعلا اتهام است و تا زماني كه قطعي نشود نمي توان از كسي اسم برد.
مطرح كردن اين موضوع در اين حد هم درست نيست و باعث تخريب شخصي افراد قبل از اثبات جرم مي شود.
دولت وقتی دلار 31 هزار تومانی را کمتر از 25 هزار تومان می دهد (6 هزار اختلاف که یک و نیم برابر 4200 تومان است) در دولت کنونی دامادها و شاخ شمشادهای فراوان و فربه تر منتهی پروتر و بی رحمتری به وفور تولید خواهد شد که دولت بعدی توجیه خواهد داشت که با دزدیهای دولت قبلی مبارزه می کند
این نوع اعلام سبب می شود که همه زیر سوال بروند در حالی که بین مدیران و وزیران و.. سابق و فعلی تعداد انسانهای درستکار کم نیست و نباید اینگونه با ابروی انها بازی شود.
ببندید بابا این پرونده ها را مردم خسته کردید با این تکرارها
کم اینجور پرونده هایی هست مگه مردم چقدر نگاه کنند اینها پایانی ندارد آگه میتوانید چندر غازی کمک مان کنید آگه نمیتونید دیگه نمک روی زخمها نپاشید این اعداد وارقام ما نمیتونیم بخونیمش دیگه چ برسه بدونیم چقدر هست
اینقدر افراد فاسد واختلاسگر را ب ج وهمچنین د ب نا م بردبد که کل کشور را فساد گرفت وهیچ کس ترسی ندارد چون نامش گفته نخواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
نام بردن از افراد قبل از اثبات جرم، خود جرم است
سیستم فاسد
رییس دولت قبل با این همه کثافتکاری و اختلاس کابینه اش جواب خدا را چه می دهد ایا روز قیامت کابینه میتواند به دادش برسد
پاسخ ها
سیاوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
مثلاً دولت حال حاضر خیلی پاکدسته جمع کنید
وزیر بی نام ونشان و داماد بی نام ونشانتر از او ، واقعآ این روش اطلاع رسانی و محاکمه خیانتکاران است؟ از خدا و مردم شرم کنید.
اینکه اسم داماد وزیر و فلان آقا زاده رو نمیبره اینقدر هم مهم نیست چون اگر اختلاسها و کثافتکاریهای بالایی ها نبود این وضعیت کشورمون نمیشد
اونکه اجازه دزدی داده داغبدل بشه بحق علی
مملکت را به گتد کشیدند
آب از سر چشمه گل است .‌‌‌‌.....
۱چرا اعدامش نمیکنند دل مردم خنک شود
امکان داره بفرستنش خارج ازکشور
از اینا گذشته جریان قاضی منصوری چی شد چرا دیگه صحبتی ازش نیست آیا پول برده بود یا نه اگر برده بود برگردوندن یا نه ؟اگر نه پس چرا تبرئه اش نکردن؟؟؟!
اینجور اطلاع رسانی همه وزرارا تحت السعاع قرار میدهد کاش قوه قضائیه یکنفر سالم را در دولتهای قبلمعرفی میکرد نوبت این دولت بعدا.معلوم میشه
کل سیستم فاسد است این دولت و آن دولت ندارد
بداد مردم برسید
قضات شریف باید ضربدری دست وپا یش را قطع کنند
چون کافر هستند اختلاسگران چون عالم محضر خداست
وبه خدا اعتقاد ندارند که دزدی میکنند تا درس عبرت بشه
برای بقیه
ریشه فساد ............................
هر کسی معترض می شد یا بی بصیرت و یا اوباش و یا .........و کسانی که به اصطلاح بصیرت داشتند حول ایشان حلقه زدند و این فسادهای بزرگ را برمردم و کشور جاری ساختند و به عنوان پاکدست مفرفی شد هاند
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی