بازدید 7645
۵

مرگ سارق هنگام سرقت نرده‌های ترانس برق

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: یک سارق در حین سرقت نرده‌های دور ترانس برق در شهر جدید مهستان دچار برق گرفتگی شده و جانش را از دست داد.
کد خبر: ۱۱۲۱۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲ 30 May 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ علی سلیمانی در این خصوص بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ بر اثر برق گرفتگی در شهر جدید مهستان، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۶ شهرجدید به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که یک سارق در حین سرقت نرده‌های دور ترانس برق در شهرجدید دچار برق گرفتگی شده و جانش را از دست داده است.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی و اورژانس و تایید مرگ او، گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع ذی ربط ارسال شد.

سرهنگ سلیمانی در پایان با اشاره به خطرات سرقت کابل برق، گفت: شهروندان در صورت مشاهده سارقان کابل برق، بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
پلیس باید یک فکری به حال این دزدی های آهن آلات و سیم و کابل نماید. تا حالا چند بار دستگیره درب حیاط ما و کابل های تلفن و برق را دزدیده اند.
پیشنهاد می شود که خریداران ضایعات فلزی سازماندهی شوند و سامانه ای باشد و مشخص باشد که کدام ضایعات از چه کسی با چه کد ملی و در چه ساعتی خریداری شده است و عکس ضایعات خریداری شده نیز ثبت شود. همچنین ضایعاتی مانند کابل سیم برق و تلفن و دستگیره درب حیاط و ... تحت شرایط خاصی خریداری شود و با کسانی که تخلف کنند و مال دزدی خریداری می کنند برخورد شدید شود.
خدا بیامرزدش
مرگش و گناه دزدی اون گردن مسولینی است که مملکت را به این روز انداختند می باشد
در در قطر و یا دبی جوانان درب دریچه فاضلاب نمی دزدند
حالا اگر دزد به هر علتی حین دزدی از منزل یک نفر دچار حادثه بشه ظاهرا صاحب خانه مقصر است
در این حادثه مقصر کیه؟
اگه یک نفر دیگه غیر از سارق به این نرده ها دست میزد چه کسی جوابگو بود ؟!!
خدا لعنت کند باعث وبانیش را .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی