بازدید 7153
۵

کمبود شکر و قیمت‌های نجومی در بازار خوزستان

خوزستان یکی از استان‌های تولیدکننده شکر در کشور محسوب می‌شود، اما در روز‌های اخیر بازهم شاهد کمبود این محصول در بازار هستیم.
کد خبر: ۱۱۲۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵ 30 May 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، معاون بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: باتوجه به کمبود عرضه شکر در بازار استان در روز‌های اخیر، جلسه با مسئولان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد و مشکل مورد بررسی قرار گرفت.

علی‌رحم امیری افزود: در این جلسه مقرر شد شرکت توسعه نیشکر به دلیل زیر پوشش داشتن چندین شرکت تولیدکننده شکر، براساس سرانه جمعیتی خوزستان و همچنین میزان نیاز اصناف به ویژه شیرینی پزی، بستنی فروشی، مصرف خانوار و صنف و صنعت با تاییدیه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، این محصول را برای مصرف کنندگان درون استانی تامین کند.

وی با بیان اینکه ساز و کار توزیع مناسب شکر در سطح استان مشخص شد، ادامه داد: از روز دوشنبه ۹ خردادماه با معرفی عاملان و مباشران توزیع با قیمت مصوب و جدید و به ۲ شکل فله‌ای و بسته بندی عرضه خواهد شد.

کریمی به افزایش قیمت شکر در روز‌های اخیر در کشور اشاره و اضافه کرد: در حال حاضر قیمت شکر فله‌ای هر کیلوگرم ۲۰ هزار و ۹۰۰ تومان از سوی سازمان حمایت اعلام و مصوب شده و قیمت شکر بسته بندی نیز در صورتیکه فردا ستاد تنظیم بازار تشکیل شود، تعیین و اعلام می‌شود.

به گفته معاون بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی خوزستان؛ شرکت توسعه نیشکر، توسعه نیشکر کارون و شرکت قند خاورمیانه، مراکز فروش شکر در استان به شمار می‌روند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
تجربه به من نشون داده که در محل تولید، کالا گرونتر از جاهای دیگست. نمیدونم چرا!!!؟؟؟؟؟؟؟

توی خوزستان برنج عنبربو رو از کنار جاده خریدیم... هشتصد کیلومتر اونطرفتر ، توی شهر خودمون، به ازای هر کیلو هزار تمن گرونتر از خوزستان میفروختنش.

این رو عجیب بدونم یا طبیعی؟
توسعه نیشکر کارون نیست بلکه شرکت کشت و صنعت نیشکر کارون شوشتر است
کمبود شکر در خوزستان (بزرگترین استان تولیدکننده کشور نشاندهنده اوج سوءمدیریت در کشوه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ما هیچ کمبودی در کشور نداریم


گفته مسیولین
در اصلاحات آقای رییسی فقط سه کالا گران شد. جامدات مایعات و گازها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی