بازدید 15390

۱۰۰ درصد قطعات خودرو در ایران چینی است!

عضو هیأت رئیسه فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشتار جاده‌ای ایران با هیچ کجای دنیا تطابق ندارد، گفت: برابر با اتحادیه اروپا در جاده‌های کشور مرگ و میر داریم.
کد خبر: ۱۱۲۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵ 28 May 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمد وحیدی، نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه براساس بررسی‌های علمی ۸۵ درصد مشکلات کسب و کار دنیا نتیجه فرآیندها و ۱۵ درصد عملکرد انسانی است، اظهار کرد: برابر اتحادیه اروپا در جاده‌های کشور مرگ و میر داریم.

وی با بیان اینکه کل خودروهای ایران ۲۴ میلیون است، افزود: به عنوان نمونه، یک کشور در اتحادیه اروپا ۵۰ میلیون خودرو دارد که میزان مرگ و میر جاده‌های ما در ایران حتی از آن هم بیشتر است که جای تاسف دارد.

وحیدی با تأکید بر اینکه خودرو نیسان آبی در ژاپن از سال ۱۹۵۶ تا ۱۹۸۲ تولید شد، ادامه داد: اما این خودرو در ایران از سال ۱۹۷۰ در ایران تولید می‌شود و همچنان ادامه دارد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه پژو ۴۰۵ در اروپا از سال ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۷ تولید شد، افزود: این خودرو در ایران از سال ۱۹۹۲ ساخته شد و همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ درصد قطعات خودرو در ایران چینی است، تصریح کرد: هیچگونه اقدام مثبتی برای مردم انجام ندادیم و تفاوت در این است که در گذشته مونتاژ اروپایی می‌کردیم و الان مونتاژ چینی، که ظلم به مردم کشور است.

وحیدی با بیان اینکه کشتار جاده‌ای ایران با هیچ کجای دنیا مطابقت ندارد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری مدافع تولید داخل هستند، نه مدافع خودرو بی کیفیت که باعث خسارت مالی و مرگ و میر هموطنان باشد.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ۳۷ درصد کشتار جاده‌ای ایران از خودروها است، ادامه داد: تنها دوره‌ای که کشتار جاده‌ای کشور کاهش پیدا کرد دوره‌ای بود که واردات خودرو در کشور آزاد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۱۱
چه داستانیه مسئولین و افراد تاثیر گذار و نهادهای قانون گذار و ناظر در جایگاه منتقد قرار دارند؟
خب یه کاری کنید شما رو نذاشتن اونجا که فقط انتقاد کنید اگر بلد نیستید عمل کنید بیایید بذارید چند تا متخصص کارو انجام بدن
تا وقتی حرف مفت زدن بی هزینه باشد و عده ای برای عوامی گری و جلب رای هر چرندی را بگویند این اخبار را در سایت های خبری خواهیم دید.یعنی 1200 قطعه ساز کشور با 100 هزار میلیارد تومان فروش سالیانه در حال لحاف دوزی هستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
بسته بندی قطعات چینی رو انجام میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
در حال واردات قطعه از چین هستند تا داخل جعبه های ایرانی قرار دهند
باشه فهمیدیم "بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم" نماینده داره. که چی حداقل 20ساله دارید میگید. با یه حواله ماشین ساکت میشید.
وقتی واردات بطور قانونی آزاد می شود ولی 70 درصد عوارض و پرداختی های دیگر قیمت خودرو وارداتی را نامتعارف می کند عملا واردات برای گروه خاص رقم خورد و محدود چرا اجازه نمی دهید قیمت خودرو وارداتی در داخل با قیمت دبی یکی شود
وقتی خودم اشین چیینی هست ؟؟

قطعات ش که آمریکایی نیست

توی این کشور ی عده خاص خیلی ظلم میکنند به مردم

نمی خواهند مردم در رفاه باشند آرامش داشته باشند

کل مردم و و کشور رو گروگان خودشان کرده اند

البته مردم مقصر اصلی هستند چون با سکوت خودشان به آنها اجازه میدهند

ولی اوضاع همیشه اینطور نخواهد ماند

هرچند آن روز ها شاید ما نباشیم

ولی تاریخ این روزها خواهد بود و گواهی خواهد داد
جنس چینی داریم که به اروپا و کشورهای دیگر صادر میشود ولی جنس چینی که وارد ایران میشود نتیجه خرید خود ایران با کیفیت پایینتر و ارزانتر است
نمایندگانی مانند میرسلیم از صنعت داخلی حمایت می کنند یا از صنعت و آشغال های چین. روزگار غریبی است!!! و مردمی بیچاره.
ایران شده مستعمره رسمی چین کمونیست
تولید در ایران اما اشتغالزایی برای چینی ها قابل توجه مسئولانی که برای اشتغال کارگران ایرانی از این خودروسازان حمایت می کنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی