بازدید 7236

کلاهبرداری با تقلید صدای خانم دکتر !

کد خبر: ۱۱۲۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳ 26 May 2022

فردی که با تقلید صدا و معرفی خود به عنوان خانم دکتر، از بازاریان و کسبه کلاهبرداری می کرد، به چنگ پلیس افتاد.

به گزارش خراسان، رئیس اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان کرمان در این باره اظهارکرد : به دنبال شکایت شهروندی مبنی بر کلاهبرداری توسط فردی که خود را خانم دکتر معرفی کرده است، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ علی آکار در خصوص شیوه این کلاهبردار افزود: متهم پس از برقراری تماس تلفنی با مال باختگان و تقلید صدای زنانه، خود را یکی از پزشکان نام آشنای کرمان معرفی می کرده است که نیاز فوری به لوازم خانگی دارد که پس از جلب اعتماد کسبه و با بیان این که هم اکنون در مطب مشغول کار هستم و شخصا امکان مراجعه حضوری ندارم، اعلام می کرد فرد دیگری را برای تحویل کالا اعزام خواهم کرد.

وی گفت : در ادامه این فرد کلاهبردار، خودش برای تحویل لوازم خانگی به مغازه مدنظر مراجعه می کرده و پس از دریافت کالا، با بیان این که کارت بانکی همراهم نیست، وجه مربوط به کالاها را از طریق نرم افزارهای موبایلی پرداخت می کرد و رسید جعلی به فروشنده ارائه می داد.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: با تلاش های شبانه روزی کارآگاهان و با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی گسترده، متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در شهر کرمان دستگیر شد که تاکنون چهار نفر از مال باختگان در این زمینه شناسایی شده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست