بازدید 4727

حدادی: بسکتبال در حال حاضر مریض و بیمار است

اسطوره بسکتبال ایران معتقد است که این رشته برای پیشرفت نیاز به وحدت دارد.
کد خبر: ۱۱۲۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵ 25 May 2022


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ مراسم معارفه سعید ارمغانی، سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران امروز(چهارشنبه، ۴ خرداد ۱۴۰۱) برگزار شد که در جریان این نشست، حامد حدادی اسطوره بسکتبال ایران به عنوان کاپیتان جدید تیم ملی معرفی شد.

او در ابتدای صحبت‌های خود گفت: ابتدا حادثه آبادان را تسلیت می‌گویم و واقعا خودم شخصا خیلی از این سانحه ناراحتم. از آقایان داوری و ارمغانی هم ممنونم که افتخار کاپیتانی تیم ملی را به من داده‌اند.

وی ادامه داد: از شنبه که تمرینات شروع می‌شود زمان بسیار کمی داریم. هرچند تعویق بازی‌های آسیایی به نفع بسکتبال شد، اما باید در دو رویداد مهم پنجره انتخابی و کاپ آسیا شرکت کنیم. امیدوارم با وحدت بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و قول می‌دهیم که با تمام وجود تمرین کنیم.

حدادی درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود نیز گفت: در حال حاضر رو به بهبودی است، اما قرار بر این شد در این ۲ ماه مشغول درمان باشم اگر چه فشار صددرصد نمی‌توانم بیاورم، هر روز در آزادی تمرین کرده‌ام. کار بسکتبال پرفشار نداشته‌ام و شنبه باید ببینم چه می‌شود.

او ادامه داد: یکی دو سال که کاپیتان تیم ملی بوده‌ام، باعث افتخارم است و حس خوبی داشته که باز هم کاپیتان شده‌ام و کار سختی هم هست. صمد چندین سال زحمت این کار را کشیده که می‌دانم سخت است. همان نسل طلایی وقتی آمد تیم به مشکلاتی خورد و هر تعییری یک هزینه‌هایی دارد، ولی آینده درخشانی در انتطار این بسکتبال است، به شرط باهم بودن.

حدادی گفت: این بسکتبال در حال حاضر مریض و بیمار است. بین بچه‌ها تفرقه رخ داده، بازیکنان همدیگر را باور نداشتند اما الان وقت باور و وحدت رسیده تا به دوران اوج برگردیم. من هم به عنوان بازیکن تا جایی که توان داشته باشم بازی می‌کنم.

او درباره قرارداد خود برای فصل آینده نیز گفت: با چند تیم داخلی و تیم چینی مذاکره کرده‌ام، اما اگر شرایط قرنطینه چین پا برجا باشد در ایران می‌مانم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار