بازدید 16919

حمله تند حمید سجادی به ورزشکاران پناهنده

کد خبر: ۱۱۲۰۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ 24 May 2022

حمید سجادی در مجمع فوق‌العاده کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه امیدوار هستیم در عرصه وظایف خود در حوزه ورزش در این مقطع زمانی به بهترین شکل عمل کنیم، اظهار داشت: برآیند ما حاکی از آن است که ورزش در دنیا به بلوغ رسیده و باید ما نیز حوزه ورزش عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: در ورزش ایران فعالیت‌های خود را انجام می‌دهیم و اعزام‌ها بر اساس برنامه انجام می‌شود.

حمله تند حمید سجادی به ورزشکاران پناهنده

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه دولت تصمیمات سختی را مدنظر قرار داده است، عنوان کرد: ما نیز در حوزه وظایف خود در ورزش فعالیت‌ها را پیش می‌بریم و باید بدانیم دشمنانی داریم که دندان تیز کرده‌اند.

سجادی ضمن قدردانی از عملکرد هیئت اجرایی، گفت: از  هیئت اجرایی تشکر می‌کنم اما این امکان وجود داشت که تاریخ انتخابات را بر اساس ضوابط قانونی در هیئت اجرایی تصویب و اعلام می‌کردند و اینکه تعیین زمان برگزاری انتخابات در اختیار مجمع کمیته قرار گرفته، ارزشمند است.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه باید همدلی و وفاق در ورزش بیشتر شود، گفت: مقام معظم رهبری فرمایشاتی در حوزه ورزش دارند و بیانیه گام سوم مسئله‌ای است که باید مدنظر قرار گیرد، همچنین دغدغه‌هایی از سوی رئیس جمهور در حوزه ورزش وجود دارد. برخی تکالیف از جمله بیمه، معیشت ورزشکاران، استفاده بهینه از اماکن ورزشی، تکمیل ساخت اماکن ورزشی و اعزام‌های ورزشی وجود دارد که باید انجام دهیم.

سجادی در مورد مهاجرت و پناهندگی برخی ورزشکاران، عنوان کرد: چرا سایر ورزشکاران را بد نام می‌کنید؟ اگر قرار است در کشور دیگری زندگی کنید یا اینکه یکسال به کشور دیگری بروید یا اینکه برای تحصیل به کشور دیگری مهاجرت کنید چرا در قالب تیم‌های ورزشی به این کار دست می‌زنید و سایر ورزشکاران را بد نام می‌کنید؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۴
مملکت رو برای مردم جهنم کردین طلبکار هم هستین؟
کار ندارم بخاطر بی لیاقتی این مدیرا،ورزشکارا فرار میکنن ولی این حرف سجادی درسته.اگه میخواید از ایران برید درست برید. این وضع فضاحت بار و فرار چیه درست کردن یه عده. قبلش کاراتون رو انجام بدید و بعد حالا یا از طریق تحصیل برید یا بورسیه های ورزشی هست یا قبلش درخواست بدید بعد به صورت درست از ایران خارج بشید نه اینکه با پول مردم به خارج اعزام شدید تا برای ایران مدال بیارید بعد ببینیم توی هتل قایم شدید یواشکی فرار کردید.
ايشان به واسطه نبود عدالت ، امكانات و ..... حوضه ورزش مهاجرت ميكنند
چرا خودتون را به كوچه علي چپ ميزنيد
آقای سجادی کوتاه بیا....
اول دشمنان را از ورزش کشور پاکسازی کنید تا ورزشکاران ناامید از بدنه ورزش حدا نشوند حساب دشمن جداست .چون خود ورزشکار فهیم میدان وبصیرت دارد که با دشمن خورد مبارز نکند نمونه اش مبارزه با ورزشکاران رژیم اسرائیل غاصب میباشد وآن را هم به عنوان یک الگو به دیگر کشورها ارائه داده است .
سیاستهای شماها فراریشون داده
آقا حمید شما نگاه نکن به فرزندان مسوولین که ۴۰۰۰ نفر در آمریکای جنایتکار (مرگ بر آمریکایش مال ماست و کیف وحال مال اونها) و اروپا و کانادا زندگی میکنن با پول مردم یک ورزشکار اگر خودش بخواهد برود هزار دردسر داره آقا زاده که نیستن پولدار باشن مثل ساشا...‌
انشا الله فرزندان شما ایران باشند
اگر قبل از اعزام تعهد نامه اى بانکى که اگر پناهنده شد تمام مخارج ازايشان گرفته شود بعلاوه مخارج بدنام کردن کشور از خودش و خانواده ايشان ديگه شاهد اين پناهنده بازيها نبوديم.
حق دارن بمونن ایران که یارانشونو بخاطر سفر خارجی قطع کنند برای ما رو قطع کردند ماش ما هم پناهنده می‌شدیم
هر جا هستند خدا کنه موفق باشند اگر در این مملکت گل و بلبل خیری میدیدند که نمیرفتند کشور ما پر شده از افاغنه اونوقت مردم خودمون بیکارند
دکتور ! سجادی آخه همشکن که مثل شما نمیتونند وزیر بشوند و یقه دیپلماتیک ببندند و انگشتر عقیق یکدفعه دستشون کنند !
تو چی میگی دیگه؟
اسمش دزدی هست. دزدی پول مردم. میخوای پناهنده شی برو بشو. چرا پول مردمو میخوری موقعیت یکی که میتونست توی تیم ملی باشه رو میگیری و دست آخر خنجر میزنی پشت کسانی که حمایتت کردن
در جواب باید گفت که چون مجبورن.اگر میتونستن پدر و مادرشونم میبردن.مملکتی که سر تا پاشو نکبت و بدبختی گرفته چرا باید توش بمونن.
حرف حساب، سفر از جیب بیت المال برای مهاجرت؟؟
بشین بابا حال نداری...........
بیسواد چون که پناهندگی از طریق ورزشی راحته
انشالله موفق باشند
آقای سجادی خودت رو به اون راه نزن! با مهاجرت و پناهندگی هر وزشکار به هر شکل و شمایل، شما مسئولین بدنام می‌شوید نه ورزشکاران دیگر، کامنت‌های زیر اخبار مربوط به مهاجرت یا پناهندگی ورزشکاران رو بخونید حساب کار میاد دستت
چرا ورزشکار پناهنده می شود؟ لابد وزیر ورزش آنجا بهتر است.
فرار غیر مسئولانه .اینهانبایدمدعی باشند بایدجوابگوباشند
تا مثل تو وزیر باشن ورزش ما همینه
آقای رئیس این هم را دارد باید سند خانه وودیعه ی سنگینی از آنها به امانت بگیریر واگر گفتند نداریم نفربعدی را جایش بگذارید این نمیشود که با پول خون مردم ایران به جایی میرسند وباپول ایران مسافرت میکنند وفرار میکنند که خونشان بشود پول مردم ایران وننگشان باد این بی هویتها وبی ریشه ها .
اینجوری رفتن براشون مجانی تموم میشه وقصدشون اهانت به وطنشونه اینها وامثال اینها یک مشت خائن هستن .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار