تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی تقاضای یک فوریت در مورد طرح الحاق یک ماده به قانون کاهش مجازات حبس تعزیری را در دستور کار جلسه امروز صحن مجلس دارند.
کد خبر: ۱۱۲۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲ 24 May 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، رییس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی امروز فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به همه رزمندگان و مردم ایران تبریک گفت.

به همین مناسبت نیز نمایندگان مجلس شورای اسلامی چفیه بر گردن داشته و بر روی میزهای آنها گل لاله سرخ قرار گرفته است.

بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه عملکرد وزارت نیرو در خصوص انتقال آب بین حوضه‌ای، بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد نقض اصل یکصد و بیست و یکم (۱۲۱) قانون اساسی و عدم رعایت شئونات و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح توسعه و مانع‌زدایی از صنعت برق کشور در دستور کار امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

همچنین برررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح دوفوریتی اصلاح جدول ۴-۲۴ محرومیت زدایی (جداول منابع و مصارف تبصره ۱۴) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی درمورد طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری (ارجاع از جلسه علنی) و بررسی تقاضای یک فوریت در مورد طرح الحاق یک ماده به قانون کاهش مجازات حبس تعزیری در دستور کار جلسه علنی امروز نمایندگان قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان