بازدید 5601

درخواست برکناری مقامات سازمان محیط زیست به دلیل فاجعه یوزها

کد خبر: ۱۱۲۰۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲ 23 May 2022
«علی سلاجقه: ما قصورات احتمالی در پروژه تکثیر یوزپلنگ در اسارت را می‌پذیریم و با مقصران برخورد خواهیم کرد. اگرچه معتقدیم دستاورد علمی مهمی به دست آورده‌ایم و جمیع نظرات این است که عزیزان را تشویق کنیم و فکر نمی‌کنم در این فرآیند قصوری اتفاق افتاده باشد.»
 
این سخنان رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشورمان درباره فاجعه رقم خورده در پروژه تکثیر یوز ایرانی است که عده‌ای را بر آن داشته تا با ساماندهی پویشی، از رئیس جمهور و همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی بخواهند که مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست را به دلیل سهل انگاری در مراقبت از توله یوزهای ایران، برکنار کنند.
 

جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی
رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران
جناب آقای قالیباف
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام
با توجه به گزارش‌های منتشرشده به نظر می‌رسد در موضوع (تلف شدن توله یوز‌های در معرض انقراض ایران) سازمان محیط زیست کشور و مدیران ارشد سهل‌انگاری کرده و با به‌کار‌گیری متخصصین ناکارآمد باعث ایجاد خسارت زیست‌محیطی و نا‌امیدی مردم شریف ایران و البته دوستداران محیط زیست کشور عزیزمان شده‌اند. پیش‌تر نیز موضوع فاجعه کشتن یوزپلنگ سرگردان در شهرستان قائمشهر و خرس بی‌گناه در اردبیل مردم کشور را متأثر کرده بود.

ما امضاکنندگان این کارزار، درخواست برکناری مقامات سازمان حفاظت محیط زیست استان‌های مربوطه را داریم. شاید این برکناری قطره آبی باشد بر‌ آتش دل‌های سوخته طبیعت‌دوستان.

 
در صورت تمایل برای شرکت در این کارزار و حمایت از این درخواست می‌توانید به اینجا بروید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار