بازدید 41511

تمجید پوتین از نظامیان مسلمان روسیه در جنگ اوکراین

رئیس جمهوری روسیه، نیروهای نظامی مسلمان شرکت کننده در عملیات ویژه کشورش در خاک اوکراین را مورد ستایش قرار داد.
کد خبر: ۱۱۱۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸ 19 May 2022


به گزارش تابناک، شفقنا به نقل از شبکه خبری «آر تی عربی» روسیه نوشت: «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهوری این کشور طی سخنانی خطاب به شرکت کنندگان در جشن های هزار و صدمین سالگرد مسلمان شدن «بلغارهای ولگا» در جمهوری خودمختار تاتارستان، به تمجید از نظامیان مسلمان روسی شرکت کننده در عملیات نظامی ویژه کشورش در خاک اوکراین پرداخت.

پوتین در سخنان خود که امروز (پنج شنبه) در وبسایت کاخ ریاست جمهوری روسیه (کرملین) منتشر شده، به طور ویژه خاطر نشان ساخت که نسل کنونی مسلمانان در این کشور، به آداب و رسوم نیاکان خود احترام می گذارند و به مبانی خدمت صادقانه به میهن و آرمان های میهن پرستی و عدالت خواهی به شدت پایبند هستند.

رئیس جمهوری روسیه در ادامه نیز عنوان کرد: جنگجویان مسلمان در جریان عملیات نظامی ویژه در اوکراین، استواری، دلیری و فداکاری از خود نشان دادند.

شاین ذکر است که روسیه بامداد بیست و چهارم فوریه گذشته (پنجم اسفند ۱۴۰۰) یک حمله گسترده تحت عنوان عملیات نظامی ویژه را در خاک اوکراین آغاز کرد که واکنش های تندی در سطح بین المللی و همچنین اعمال تحریم های اقتصادی و مالی شدید علیه مسکو به ویژه از سوی کشورهای غربی را به دنبال داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل