بازدید 31295

انتقاد شدید کیهان از رضا رشیدپور

«رشیدپور اکنون که نه در رسانه ملی برنامه دارد و نه دیگر جیبش از پول شرکت‌های خودروسازی پر می‌شود، به تعبیر خودش به سرکوب هموطن متخصص دست زده است!»
کد خبر: ۱۱۱۹۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰ 19 May 2022

به گزارش «تابناک»، روزنامه کیهان در مطلبی با عنوان «مجری چندچهره باز هم نظرش تغییر کرد!» نوشت: «یک مجری که مطابق با منافع شخصی‌اش نظر و موضعش در قبال مسائل تغییر می‌کند، باز هم تغییر نظر داد!»

این روزنامه در ادامه نوشت: «رضا رشیدپور از مجریان پرحاشیه اخیرا در یک مصاحبه در شبکه‌های مجازی خواستار تعطیلی تولید خودرو توسط شرکت‌های داخلی شده است. جدای از اینکه این نظر درست یا غلط است، رشیدپور تا چندی قبل از مدافعان سرسخت شرکت‌های تولید خودروی داخلی بود اما ظاهرا تغییر ۱۸۰ درجه‌ای نظر وی به این دلیل است که تا چندی قبل به‌ عنوان مجری هم در صداوسیما برنامه داشت و هم به‌ عنوان مجری در مراسم شرکت‌های خودروسازی دعوت به کار می‌شد و قاعدتا دستمزد بالایی هم دریافت می‌کرد.

به همین دلیل هم آن موقع مدافع متعصب و سرسخت محصولات این شرکت‌ها بود و از آنها به‌ عنوان مظلوم یاد می‌کرد و انتقاد به آنها را «سرکوب هموطن متخصص» می‌دانست!

اما اکنون که نه در رسانه ملی برنامه دارد و نه دیگر جیبش از پول شرکت‌های خودروسازی پر می‌شود، به تعبیر خودش به سرکوب هموطن متخصص دست زده است!

هنوز فراموش نکرده‌ایم که رشیدپور در سال‌های ۹۲ و ۹۶ که از ستاد انتخاباتی دولت وقت دستمزد می‌گرفت چگونه از آفتاب تابان و غوغای روحانی سخن می‌گفت و تأکید می‌کرد که اگر کلاهش هم در صداوسیما بیفتد به آنجا برنخواهد گشت اما چیزی نگذشت که دوباره راهی تلویزیون شد و برنامه اجرا کرد و البته منتقد دولت تدبیر شد که دیگر ناکارآمدی‌اش شهره خاص و عام شده بود!»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۵۹
انتشار یافته: ۱۹
انتقاد کیهان از اشخاص تعریف به حساب میاد.
کیهان هم واقعا بیکار شده است به چه چیزهایی می پردازد ای کاش اندکی به تاراج بیت المال و اختلاسها و اشغال مناصب عمومی توسط نالایقان و ... می پرداخت و جسارت داشت عده ای حرامخور و تاراجگر بیت المال را بی آبرو می کرد حداقل مردم هم نظراتش جدی می گرفتند که از بیت المال بودجه می گیرد حداقل از مال و اموال عموم دفاع می کرد.
حالا کیهان جان شما خودت چقدر از کدوم میگیری که این جوری طرفدارشونی ؟
هممون همينطوريم.
وقتی خود شرکت خودرو ساز میگه هرخودرو چند ده میلیون ضرر انباشته داره تو این وسط چی میگی کیهان.
اینو راست میگه یادم هست که قرار بود هیچوقت به صداوسیما برنگرده. آفتاب پرست تو قماش آدمیزاد چه جهش ها کردی و خودت بی خبری
ایران 15 برابر کوبا است اما چه چیز ایران را کوچک کرده که از کوبا غله وارد می کنیم؟ ... طفلی رشیدپور دیوارش کوتاه است.
کیهان بیجا کرده . حرف حقی زد رشیدپور و شرکتهای خودروسازی باید برای حفظ حقوق مردم سطح کیقیت خودروهای تولیدی را اونهم بسیار نه کم ارتقاء ببخشند .
نون به نرخ روز باید بخوریم . الان نرخ نون بالا رفته طبیعتا خرج هم زیاد شده
ایشان حالا فهمیده که خودروسازها چه ظلمی به مردم میکنن . قیمتهارو با داخل مقایسه کرده ایا از لحاظ روزنامه اقای شریعتیمداری مقایسه هم حرام است
اگر همکاران شریعتمداری توانایی دارند خودشان یک مقایسه قیمت خودرو در امارات ، با قیمت خودرو در ایران را در روزنامه خود چاپ کنند و روشنگری فرمایند
چرا این کار را نمیکنید جناب شریعتمداری؟!!!!
مخلص کلام آقای شریعتمداری : هرکس با ماست هرجنایتی هم بکند یا کرده باشد، دامنش از هرگونه عیب مبراست، هر کس یک کلام علیه ما گفت یا نوشت، حسابش با کرام الکاتبین است!
جناب کیهان!آیاازعمکردخودتان فراموش کردیدکه که یک روزسینه چاک احمدی نژادبودیدوروزدیگر...
به قول امام ملاک حال فعلی افراداست!
اینکه درخصوص درستی وغلطی اصل موضوع هم اظهارنظرنمیکیند عجیب است،البته دلیلش برای همه روشن است.
ظاهراًکینه شمانسبت به آقای رشیدپوربعلت طرفداری درانتخابات 92و96ازآقای روحانی تمامی ندارد!!!
من واقعا فاز این کیهان را نفهمیدم !!! با این کلیپ مقایسه قیمت خودرو رشید پور . قانون وارد کردن خودرو که دولت عزیز و نورچشمی کیهانیان آن را مصوب کرده که توجیه میشه بالاخره چکار بکنند ؟!!! علیه مصوبات دولت رییسی حرف بزنند یا بنفعش ؟!!
کیهان بگه کجای گزارش رشیدپور مشکل داشته . چرا ترور شخصیتی میکنه. برادر حسین هر وقت کم میاره شروع میکنه به تخریب شخصیت
گفتن واقعیت جرمه؟
استثنائا اینو کیهان درست گفته !!
حزب باد تر از خود کیهان نیست
رشیدپور! چرا از کیهان اجازه نگرفتی؟
خود کیهان هم بودجه کم بشه یا توقیف بشه میشه منتقد مخالف
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان