بازدید 5990

شناسایی ۱۲ انبار احتکار کالا در لرستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان با اشاره به شناسایی ۱۲ انبار احتکار کالا در این استان گفت: کالاهای کشف شده به ارزش بیش از سه میلیارد تومان با قیمت مصوب در بین مردم توزیع شد.
کد خبر: ۱۱۱۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰ 18 May 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، حمید القاصی مهر شامگاه سه شنبه در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه لرستان بر ضرورت اجرای طرح ملی مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه تاکید کرد و گفت: با اجرای این طرح راه خروج قاچاق کالا، رانت و فساد در کشور تا حدود زیادی بسته می‌شود.

وی به آمادگی تعزیرات حکومتی لرستان برای نظارت بر اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها اشاره کرد و افزود: تعداد گروه‌های بازرسی در خرم آباد به هشت گروه بازرسی افزایش پیدا کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان افزود: در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها ۱۲ انبار احتکار کالا در لرستان پلمپ و کالاهای کشف شده به ارزش بیش از سه میلیارد تومان با قیمت مصوب بین مردم توزیع شد.

القاصی مهر، به جلوگیری از افزایش قیمت سایر کالاها غیر از چهار قلم ذکر شده در طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تاکید کرد و گفت: با هرگونه افزایش قیمت مصوب سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان به شدت برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش اختیارات تعزیرات حکومتی و مجازات‌های بازدارنده اضافه کرد: با این افزایش اختیارات امکان نظارت و برخورد جدی تر با تخلفات احتمالی فراهم شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از شهروندان خواست تخلفات احتمالی را به سامانه‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ ادارات صمت و تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

القاصی مهر به تشکیل ۳۷۸ پرونده برای قاچاقچیان به ارزش ۲۹ میلیارد تومان جزای نقدی در دو ماهه امسال در لرستان اشاره کرد و افزود: پارسال هم متخلفان به پرداخت ۱۸۰ میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان