بازدید 5070

سیاستمدار لبنانی: در انتخابات تقلب شده است

«فیصل الکرامی» رئیس جریان «الکرامه» و وزیر سابق لبنانی امروز (سه شنبه) طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در انتخابات تقلب شده و وی تمام مسیرهای قانونی و اقدامات لازم را در این خصوص انجام خواهد داد.
کد خبر: ۱۱۱۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳ 17 May 2022

به گزارش تابناک به نقل از فارس، طبق گزارش پایگاه خبری «العهد» رئیس جریان سیاسی «الکرامه» بیانیه‌ای در این خصوص صادر کرده و گفت: من به دوستان، حامیان و طرفداران می‌گویم، مطمئن باشید که نتایج و حقایقی مبنی بر وجود شواهد روشن، موید این است که ما در معرض تقلبی واضح قرار گرفته‌ایم و همه راه‌ها و اقدامات قانونی لازم را بر اساس حاکمیت قانون برای احقاق حقوق خود انجام خواهیم داد.

الکرامی در بیانیه خود تصریح کرد: «من به شما اطمینان می‌دهم که روند [انتخابات] دموکراتیک در لبنان از دموکراسی واقعی و شفاف به دور است و میزان تخلفات و جرائم بسیار بالاست».

وزیر سابق لبنانی در پایان‌بخش بیانیه خود تاکید کرد: به هر حال ما در مسیر مبارزه، با هم می‌مانیم و در برابر قاتلان و دزدان و نظام نابودی کامل، به کار و فعالیت ملی خود ادامه می‌دهیم.

شب گذشته (دوشنبه)، «بسام مولوی» وزیر کشور لبنان در کنفرانسی خبری میزان مشارکت و همچنین نتایج در برخی حوزه‌ها را اعلام و امروز نیز از پایان شمارش آراء در سایر حوزه‌ها خبر داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها