بازدید 4340

هرکس در هر کجا با راحت‌ترین روش فارسی بیاموزد

معاون همکاری‌های علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بازدید از غرفه بنیاد سعدی در نمایشگاه کتاب تهران گفت: باید شرایطی فراهم شود تا هرکس در هر کجا و در هر زمان با راحت‌ترین روش بتواند به فارسی آموزی دسترسی داشته و این راهبرد کلان ما می‌تواند باشد.
کد خبر: ۱۱۱۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ 17 May 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، محمدرضا بهمنی، معاون همکاری‌های علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی درباره عرضه بعضی کتاب‌های پایه‌ای آموزش زبان فارسی به صورت رایگان گفت: طرفدار این استدلال هستم که نباید کسی تصور کند اثر یا کتابی که رایگان در اختیارش قرار می‌گیرد، کم‌ارزش است. در حال حاضر در دنیا چنین چیزی مطرح نیست و هیچکس هم در دنیا چنین تحلیلی ندارد.

وی افزود: چنانچه این شعار «هرکس در هر کجا در هر زمان با راحت‌ترین روش باید بتواند به فارسی آموزی دسترسی داشته باشد»، بعنوان ملاک باشد، به موفقیت می‌رسید.

بهمنی افزود: اگر هم قرار است چیزی دریافت و کمکی در این رابطه به بنیاد شود، آماده تأمین آن هستیم یا اینکه روش‌های دیگری برای آن می‌توانیم پیدا کنیم؛ یعنی می‌توانیم روش‌های رایزنی را تغییر دهیم و بعضی کارها را با همکاری هم پیش ببریم.
معاون همکاری‌های علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خاطرنشان کرد: ما در بنیاد سعدی با لحاظ کردن تمام زحمات، به یک نوع جهش احتیاج داریم، چون جاهایی که رفتم و اظهار می‌کردند نیاز به تقویت دارد، کم نبود.

وی در پایان گفت: باید از زحمات و اهتمام دکتر حداد عادل تشکر کنیم و ما به اعتبار شورای پاسداشت زبان فارسی هر لحظه به یادشان هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی