بازدید 8875
وستهام یقه تیم گواردیولا را هم گرفت

سیتی با کامبک مساوی گرفت، لیورپول امیدوار شد

منچسترسیتی در نیمه اول با 2 گل عقب افتاد اما در نیمه دوم موفق به جبران این دو گل شد و حتی شانس پیروزی نیز داشت. در دقیقه 86 پنالتی به سود منچسترسیتی به دلیل خطا روی گابریل ژسوس اعلام شد و سیتیزن ها فرصت تکمیل کامبک خود را داشتند اما محرز موفق به تبدیل این ضربه پنالتی به گل نشد.
کد خبر: ۱۱۱۸۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۶ 16 May 2022

 در چارجوب دیدارهای هفته سی‌و‌هفتم، هفته ماقبل آخر لیگ برتر انگلیس در فصل 22-2021، امروز (شنبه) 5 بازی برگزار شد که در مهمترین آنها منچسترسیتی صدرنشین در خانه وستهام به تساوی 2-2 بسنده کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، منچسترسیتی در نیمه اول با 2 گل عقب افتاد اما در نیمه دوم موفق به جبران این دو گل شد و حتی شانس پیروزی نیز داشت. در دقیقه 86 پنالتی به سود منچسترسیتی به دلیل خطا روی گابریل ژسوس اعلام شد و سیتیزن ها فرصت تکمیل کامبک خود را داشتند اما محرز موفق به تبدیل این ضربه پنالتی به گل نشد.

سیتی با کامبک مساوی گرفت، لیورپول امیدوار شد

در این بازی ابتدا وستهام با گل‌های یاروو بوون در دقایق 24 و 45 از حریف خود پیش افتاد و در ادامه جک گریلیش در دقیقه 49 و ولادیمیر کوفال در دقیقه 69 (گل به خودی) برای منچسترسیتی گلزنی کردند تا کار به تساوی کشیده شود.

این نتیجه من‌سیتی را 90 امتیازی کرد و در صدر جدول نگه داشت اما اگر لیورپول رده دومی سه‌شنبه در خانه ساوتهمپتون پیروز شود می‌تواند با سیتی هم‌امتیاز شود و این در حالیست که تنها یک هفته دیگر به پایان فصل باقیست.

در سایر بازی‌ها نتایج زیر رقم خورد:

ولورهمپتون یک - نوریچ سیتی یک
واتفورد یک - لسترسیتی 5
لیدزیونایتد یک - برایتون یک
استون‌ویلا یک - کریستال پالاس یک

امشب از ساعت 20 اورتون میزبان برنتفورد خواهد بود. فردا نیز  از ساعت 23:30 نیوکاسل میزبان آرسنال است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار