بازدید 10933

به روزرسانی بزرگ گوگل مپ چیست؟

گوگل مپ به‌روزرسانی بزرگی را دریافت می‌کند که شامل «نمای فراگیر» است.
کد خبر: ۱۱۱۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۴ 15 May 2022

به روزرسانی بزرگ گوگل مپ چیست؟

به گزارش تابناک، گوگل مپ قرار است ویژگی های جدیدی دریافت کند. در جریان سخنرانی Google I/O در روز چهارشنبه، برخی از این ویژگی‌های جدید پیش از آنچه ظاهراً به‌روزرسانی بزرگی برای برنامه خواهد بود، ذکر شد.

گوگل قصد دارد از قدرت هوش مصنوعی خود استفاده کند تا قابلیت‌های جدیدی را به گوگل مپ اضافه کند که به کاربران دیدگاه جدیدی ارائه می‌کند. گوگل مپ دیگر فقط شما را با خیال راحت و سریع از نقطه «A» به نقطه «B» نمی برد، کارهایی را که باید انجام دهید، کجا بمانید و زمانی که به «B» رسیدید، کجا غذا بخورید را توصیه می‌کند.

با نمای همه جانبه(یکی از ویژگی‌های جدیدی که به Google Maps می‌آید) می‌توانید مقاصد خود را از منظرهای مختلف ببینید. این می تواند به شما کمک کند کارهایی برای انجام دادن و مکان هایی برای دیدن پیدا کنید. نمای همه جانبه واقعاً همه جانبه است. یک نوار لغزنده به کاربران این امکان را می دهد که ببینند یک منطقه خاص در زمان های مختلف روز و در سناریوهای مختلف آب و هوایی چگونه به نظر می رسد. با استفاده از نوار لغزنده، زمان‌هایی از روز که این مکان خاص شلوغ‌تر است را نیز می‌دانید.

آیا می خواهید بدانید فضای داخل یک رستوران چگونه است؟ با نمای همه جانبه، می‌توانید به سطح خیابان بروید و نگاهی به داخل غذاخوری بیندازید. این ویژگی اواخر امسال در لس آنجلس، لندن، نیویورک، سانفرانسیسکو و توکیو عرضه خواهد شد. گوگل می گوید که در اواخر سال جاری شهرهای دیگری را نیز اضافه خواهد کرد.

گوگل همچنین اعلام کرد که مسیریابی سازگار با محیط زیست، که سال گذشته برای کاربران Google Maps مستقر در ایالات متحده اضافه کرد، در اروپا در دسترس خواهد بود. سال گذشته، این تنظیم باعث صرفه جویی در بیش از نیم میلیون تن گازهای گلخانه ای شد که معادل خروج 100000 خودرو از جاده است.

*ترجمه: علی بیات

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار