بازدید 11569
۴

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۱ اردیبهشت/ ۶ تن دیگر جان باختند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۳۲۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۱۸ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۱۱۸۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱ 11 May 2022
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۴ میلیون و ۴۱۰ هزار و ۳۳۱ دوز اول و ۵۷ میلیون و ۶۶۳ هزار و ۸۸۴ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۲۷ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۷۴۸ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۴۹ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۹۶۳ دوز واکسن در ایران که ۶۵ هزار و ۶۸۸ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۴۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این بیماران، ۶۲ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۷ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۶۷۲ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۶ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۴۱ هزار و ۱۹۸ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۷ میلیون و ۱۲ هزار و ۷۷۰ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۸۱۸ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۵۱ میلیون و ۶۲۲ هزار و ۳۵۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، ۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۱۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۲۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۳ درصد است.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
کرونا کیلو چند ؟؟ بگو تخم مرغ، قوت طبقه ضعیف چند شده؟؟؟؟
کرونا کیلو چند ؟؟ بگو تخم مرغ، قوت طبقه ضعیف چند شده؟؟؟؟
کرونا کیلو چند ؟؟ بگو تخم مرغ، قوت طبقه ضعیف چند شده؟؟؟؟
مافیای فروش ماسک والکل ول کن نیست
هر روز جوانانی می بینم که با اسپری دست خودرا هرزگاهی افشانه می کنن
مافیای بهداشت مافیای ستاد کرونا مطمین باش در روی پل طرط یقته خواهم گرفت
جم کنید این تله را
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان