بازدید 17720

واکنش ماجدی به پرتاب قندان و کتک‌کاری در جلسه!

کد خبر: ۱۱۱۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵ 08 May 2022

میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال پس از برگزاری جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال در واکنش به به‌حد نصاب نرسیدن این جلسه اظهار کرد: بحث حد نصاب جلسات نیست. هیات رییسه قوانینی دارد. در رابطه به تیم‌ملی که جزو کارهای اجرایی تیم‌ملی است، طبق روال پیگیری می‌شود. روابط بین‌الملل پیگیر بازی‌های دوستانه تیم‌ملی است. برنامه‌ریزی‌های تیم‌ملی با مدیر تیم‌ملی یعنی حمید استیلی و آقای رضاییان است. کارهای تیم‌ملی المپیک انجام می‌شود. تیم‌ملی نوجوانان هم عازم مسابقات کافا است. کارهای اجرایی روی زمین نمانده و فقط مباحث مالی مانده است. این هفته قرار است که پرداختی به ما داشته باشند تا ما کمک‌های همکاران و تیم‌هایمان باشیم.

او افزود: آقای اسکوچیچ درخواست تمدید با مربیان قبلی داشته است. تا زمانی که قرارداد بازی‌ دوستانه امضا نشود، از نظر من هیچ بازی دوستانه‌ای انجام نشده است.

سرپرست فدراسیون فوتبال در واکنش به خبر درگیری‌اش در جلسه هیات رئیسه این فدراسیون گفت: جالبی این ماجرا این است که تمام کسانی که اینجا هستند، سال‌ها با ما کار کرده‌اند. این‌ کارهای پوپولیستی و زرد است که برخی رسانه‌ها انجام می‌دهند. عکس هفت، هشت سال پیش من را برای این ماجرا گذاشته‌اند. گفته‌اند قندان پرت کرده‌ام بعد از آن طرف کتک هم خورده‌ام.

تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # دولت چهاردهم