بازدید 4454

طرح رتبه‌بندی معلمان وارد کمیسیون دولت می‌شود

نوری دلیل حضور خود در کردستان را قدردانی از معلمان این استان و همکاری‌های آن‌ها در دوران کرونا و آموزش مجازی عنوان کرد و افزود: امیدواریم با از سرگیری آموزش حضوری نیاز‌ها و کمبود‌هایی که برای معلمان وجود دارد، برطرف شود.
کد خبر: ۱۱۱۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱ 05 May 2022

به گزارش تابناک به نقل از  تسنیم، وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح رتبه‌بندی معلمان که قریب به ۱۰ سال است کلید خورده از دوشنبه هفته آینده در کمیسیون دولت مطرح خواهد شد.

 یوسف نوری صبح امروز در بدو ورود و حضور در مراسم غبارروبی گلزار شهدا سنندج، در جمع خبرنگاران با تبریک هفته معلم به همه همکاران خود در سراسر کشور اظهار داشت: بزرگداشت مقام معلم یادآور خاطره شهید مطهری و بیش از ۴ هزار معلم شهید را زنده کرده است.

وی دلیل حضور خود در کردستان را قدردانی از معلمان این استان و همکاری‌های آن‌ها در دوران کرونا و آموزش مجازی عنوان کرد و افزود: امیدواریم با از سرگیری آموزش حضوری نیاز‌ها و کمبود‌هایی که برای معلمان وجود دارد، برطرف شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به آخرین وضعیت طرح رتبه‌بندی معلمان تصریح کرد: طرح رتبه‌بندی معلمان قریب به ۱۰ سال است کلید خورده است لذا این طرح از دوشنبه هفته آینده در کمیسیون دولت مطرح و بلافاصله وارد دولت شده و اجرای آن در زمان مناسب آغاز خواهد شد.

نوری خاطرنشان کرد: از ۳۱ شهریورماه سال گذشته امتیاز رتبه‌بندی برای معلمان سراسر کشور لحاظ خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان