بازدید 9201

برگزاری مسابقات فوتسال جام نفس در راستای ترویج اهدای عضو

کد خبر: ۱۱۱۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹ 03 May 2022

در آستانه فرا رسیدن 31 اردیبهشت روز ملی اهدای عضو، مسابقات فوتسال جام نفس (یادبود فرشتگان جانبخش اهداکننده‌ی عضو) در راستای ارتقای فرهنگ معنوی اهدای عضو با حضور هشت تیم برگزار می‌شود.

سالانه حدود سه هزار بیمار چشم انتظار لیست‌های پیوند در ایران که تنها راه ادامه حیاتشان پیوند عضو از اعضای افراد مرگ مغزی است به علت نرسیدن به موقع عضو مناسب فوت می‌کنند و چه نیکو است که به هر طریقی سنت حسنه اهدای عضو ترویج پیدا کرده و حتی برای نجات جان یک نفر قدم برداریم.

در این راستا اولین دوره مسابقات فوتسال جام نفس (یادبود فرشتگان جانبخش اهداکننده‌ی عضو) با حضور هشت تیم از 15 اردیبهشت آغاز می‌شود.

این مسابقات به همت انجمن اهدای عضو ایران برگزار می‌شود و کمیته نظارت بر این مسابقات بر عهده آقایان صادق درودگر؛ رئیس اسبق کمیته فوتسال و عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، دکتر امید قبادی؛ نایب رئیس هیات مدیره انجمن اهدای عضو ایران و خانم دکتر کتایون نجفی‌زاده مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایران است و کامبیز مهاجر و فرامرز شمس نیز کمیته برگزاری مسابقات را تشکیل می دهند.

این مسابقات در سه هفته پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها در سالن کشتیرانی تهران واقع در اتوبان همت شرق، اتوبان امام علی شمال، خروجی شیان (لویزان) بعد از بازار روز، جنب فروشگاه رفاه، مجموعه ورزشی کشتیرانی برگزار می‌شود و حضور تماشاگران آقا و خانم برای تماشای این دیدار و کمک به ترویج سنت حسنه اهدای عضو آزاد است.

همچنین رسانه‌های گروهی اعم از صدا وسیما، فضای مجازی و رسانه‌های نوشتاری، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و برنامه‌های معتبر ورزشی همچون فوتبال برتر، ورزش و مردم،2020 و ... و بخش‌های خبری صدا و سیما نیز می‌توانند با پوشش این رویداد در ترویج فرهنگ اهدای عضو شریک باشند.

در این مسابقات تیم فوتبال 120 با حضور عادل فردوسی پور مجری و گزارشگرمحبوب فوتبال و تیم مجریان صداوسیما با حضور امید زندگانی مجری و هنرپیشه، امیر علیپور برنامه‌ساز تلویزیونی، بهامین تورانی هنرپیشه و مجری، محسن سال افزون تهیه کننده شبکه سه، حمید محمدی مجری فوتبال ۱۲۰، محمد حسنی مجری شبکه سلامت، محمود صادقی معاونت فنی صداوسیما، داود عابدی گزارشگر شبکه خبر، سینا هوشمندی مجری شبکه ورزش، حسام مزینانی مجری شبکه یک، مصطفی انجیله‌ای مجری و نماینده معاونت سیما، پوریا خسروی مجری شبکه ورزش، مرتضی عظیمی مجری شبکه البرز و دو و... نیز حضور دارند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی