بازدید 8424

تصویر؛ بازداشت کلاهبردار ۱۱۰میلیارد تومانی

فرمانده انتظامی استان کردستان از بازداشت یک متهم و اعتراف به ۱۱۰ میلیارد تومان کلاهبرداری در دیواندره خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲ 03 May 2022

 


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سردار علی آزادی از بازداشت یک متهم و اعتراف وی به ۱۱۰ میلیارد تومان کلاهبرداری در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: به دنبال شکایت تعداد زیادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان دیواندره قرار گرفت.

وی گفت: پس از بررسی‌های تخصصی ماموران، مشخص شد که متهم با شگرد سوددهی به مال باختگان اعتماد آنان را جلب و مبالغ هنگفتی دریافت کرده و به مکان نامعلومی متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی مأموران، متهم شناسایی و پس از کسب مجوزهای قانونی در عملیاتی پلیسی در یکی از استان‌های مرکزی کشور بازداشت شد.

وی افزود: متهم در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به کلاهبرداری از ۱۸۰ نفر به میزان ۱۱۰میلیارد تومان اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار آزادی با بیان اینکه پلیس با تمام توان آماده مقابله با مخلان و برهم زنندگان آسایش و امنیت عمومی است، یادآور شد: شهروندان فریب ظاهر افراد سودجو و فرصت طلب را نخورند و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار