بازدید 19047
۱

سیل بند یزد شکست/ تعطیلی مدارس در یزد و زارچ

مدیر کل بحران استانداری علت آبگرفتگی وسیع معابر شهر یزد به دنبال بارندگی عصر شنبه را شکستگی سیل بند روبروی پارک کوهستان ذکر کرد و از مردم استان به ویژه شهروندان دارالعباده خواست تا از ترددهای غیرضرورری در سطح شهر پرهیز کنند.
کد خبر: ۱۱۱۶۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ 01 May 2022

به گزارش «تابناک»، «محمد علی ملک زاده» در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: ستاد مدیریت بحران همزمان با شروع بارش رگباری در مرکز استان و شهرستان‌ها فعالیتستادی خود را آغاز کرده و با توجه به آبگرفتگی معابر از مردم می‌خواهیم تا مگر در موارد ضروری نیروهای آتش نشانی شهر را با تماس‌های غیرضروری درگیر ننند.

وی افزود: در حال حاضر ستادهای بحران استان با تمام ظرفیت بخش های دیگر از قبیل شهرداری، سپاه و بسیج در حال فعالیت برای رفع مشکلات پیش آمده است.

ملک زاده خسارت وارد شده در شهر و استان را نیازمند ارزیابی و محاسبه دقیق خواند و گغت: جهت اسکان افراد در سیل مانده در سطح استان و کسانی که منزل آنها تخریب با دچار خسارت شده است، حسینیه‌ها، مساجد و سالن‌های ورزشی و خوابگاه‌ها آماده سازی شده است.

مدارس یزد و زارچ تعطیل شد

مدارس یزد و زارچ با توجه به‌ مصوبه کمیته بحران استان یزد به دلیل آب گرفتگی و مشکلات تردد در معابر عمومی در روز یکشنبه تعطیل اعلام شد.

براساس اطلاعیه صادره، مدارس نواحی یک و دو یزد و منطقه زارچ روز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در تمامی مقاطع ابتدایی و متوسطه در شیفت صبح و عصر تعطیل و آموزش به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

این تصمیم طبق مصوبه کمیته بحران استان یزد و به دلیل آب گرفتگی و مشکلات تردد در معابر عمومی به دنبال بارش رگباری باران در عصر شنبه اخذ شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱
"مدیر کل بحران استانداری از مردم استان به ویژه شهروندان دارالعباده خواست تا از ترددهای غیرضرورری در سطح شهر پرهیز کنند."!
ما در استان یزد شهری به نام دارالعباده داریم؟!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار