بازدید 5848

مهدی عبدی با پیراهن نساجی در لیگ قهرمانان آسیا !

تنها چند ساعت پس از حضور مهدی عبدی در جشن قهرمانی تیم نساجی در فینال جام حذفی، شایعه ای دهان به دهان چرخید که قرار است این مهاجم جوان فصل آینده به شکل قرضی به نساجی منتقل شود
کد خبر: ۱۱۱۶۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶ 30 April 2022

توییت جدید ابراهیم شکوری شایعات در مورد انتقال قرضیمهدی عبدی به تیم های دیگر را بیشتر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تنها چند ساعت پس از حضور مهدی عبدی در جشن قهرمانی تیم نساجی در فینال جام حذفی، شایعه ای دهان به دهان چرخید که قرار است این مهاجم جوان فصل آینده به شکل قرضی به نساجی منتقل شود و عبدی پس از این که از طریق یکی از اعضای کادرفنی از این قضیه مطلع شده تصمیم گرفته تا با حضور در ورزشگاه ازادی در جشن قهرمانی تیم بعدی اش شرکت کند.

شایعه ای که البته تحقق اش بسیار بعید به نظر می رسد. به هرحال مهدی عبدی اگرچه در هفته های اخیر دچار افت شده بود اما همچنان بهترین گلزن پرسپولیس محسوب شده و پدیده گلزنی فوتبال باشگاهی ایران طی سال های اخیر است. از این رو بعید به نظر می رسد که مربی با تجربه ای مثل یحیی گل محمدی به این راحتی ها بازیکنی با توانایی های عبدی را از دست بدهد. اما توئیت جدید ابراهیم شکوری مبنی بر قرارداد بلند مدت مهدی عبدی با باشگاه پرسپولیس یک بار دیگر این شایعه را قوت بخشید که سرخ ها با توجه به همین قرارداد بلند مدت قرار است برای یک فصل این مهاجم را به نساجی به شکل قرضی بدهند تا عبدی در بازگشت مهاجم باانگیزه تر و فرصت طلب تری باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس