بازدید 11427
۷

مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برای تزریق نوبت چهارم واکسن/ رییس جمهور: بهبود شرایط سبب القای بی‌نیازی به رعایت نشود

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا به روال هفته‌ها و ماه‌های گذشته، به جای حضور در جمع خبرنگاران، در صفحه خود در توییتر در خصوص مصوبات امروز ستاد ملی نوشت و از تصویب تزریق دوز چهارم واکسن کرونا در گروه‌های سنی بالای ۷۰ سال و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای یا نقص ایمنی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱ 30 April 2022

تابناک اجتماعی

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، از تصویب تزریق دوز چهارم واکسن کرونا در گروه‌های سنی بالای ۷۰ سال و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای یا نقص ایمنی خبر داد.

به گزارش «تابناک»، دکتر عباس شیراوژن به روال هفته‌ها و ماه‌های گذشته، به جای حضور در جمع خبرنگاران، در صفحه خود در توییتر در خصوص مصوبات امروز ستاد ملی نوشت: «در آخرین جلسه (۱۰ اردیبهشت) ستاد ملی ‎کرونا مصوب شد: در جهت تقویت سطح ‎ایمنی گروه‌های در معرض خطر، از همه افراد بالای ۷۰ سال و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای یا نقص ایمنی، درخواست می‌شود یک نوبت ‎واکسن علاوه بر نوبت‌های قبلی تزریق نمایند.»

مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برای تزریق نوبت چهارم واکسن
 

بهبود شرایط کرونایی سبب القای بی‌نیازی به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نشود


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی صبح شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با سپاسگزاری به درگاه خداوند متعال برای کاهش چشمگیر آمار ابتلا و قربانیان ناشی از همه‌گیری کرونا گفت: شرایط مساعد ایجاد شده در اثر واکسیناسیون عمومی، این امکان را فراهم کرد که راهپیمایی روز قدس امسال با شور و عظمت زیادی نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.
 
رئیس جمهور همچنین با قدردانی از حضور شکوهمند مردم روزه‌دار کشورمان در راهپیمایی روز قدس، افزود: ارزیابی‌ها حکایت از این دارند که با بهبود وضعیت شیوع کرونا در کشور و کاهش قابل توجه شاخص‌های مربوط به ابتلا این بیماری، امسال هم آمار شرکت‌کنندگان در مراسم شب‌های قدر و هم جمعیت راهپیمایان روز قدس افزایش داشته است.
 
وی در ادامه با تاکید بر اینکه رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچنان ضروری و لازم است، اظهار داشت: بهبود شرایط بهداشتی نباید باعث شود رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برابر شیوع کرونا کاهش یابد. رعایت این دستورالعمل‌ها در مدارس، وسایل حملونقل عمومی، مراکز خرید و نیز در مراسم و مناسبات دینی و ملی و هر محل تجمع دیگری کاملا ضرورت دارد.
 
مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برای تزریق نوبت چهارم واکسن
 
رئیسی مسئولان مربوطه به ویژه در وزارت کشور را مکلف کرد که نسبت به کنترل تردد افراد از مرز‌ها و به خصوص مرز‌های شرقی کشور نهایت دقت و نظارت را به عمل بیاورند تا از ورود افراد مبتلا به کرونا یا مشکوک به ابتلا جلوگیری شود.
 
وی همچنین به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور داد با توجه به تخصیص یک میلیارد دلار ارز واردات دارو و تصمیم اتخاذ شده برای تداوم تامین منابع لازم این حوزه، نسبت به نظارت بر تامین اقلام دارویی مختلف و نیز کنترل دقیق قیمت‌ها اقدامات لازم را به عمل آورد.
 
در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شد که همه افراد بالای ۷۰ سال و نیز افراد دارای نقص سیستم ایمنی یا دارای بیماری‌های زمینه‌ای ۱ نوبت واکسن کرونا در سال ۱۴۰۱ دریافت کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۷
بابا جمعش كنيد بره
شما که با شعبده بازی همه شهرها را زرد و آبی کردید دیگه چه اصراری به تزریق دوز چهارم دارید؟
چارنوبت واکسن در کمتر از یکسال! خدا بخیر کنه ده سال بعد چی دربیاد ازش
چند ملیون دوز واکسن مثلا ایرانی رو دستشون مونده،هیچ کشوری هم کارت واکسیناسیون با اینا رو قبول ندارن برای ورود به اونجا و تاریخ مصرفشان داره میگذره،میخان ردش کنن بره
بخوری پاته نخوری پاته
ما یکی از اقوام مان دانشجو است و مجبور شده حضوری برود دانشگاه
از دیروز با دل‌درد شدید مواجه شده مانند مسمومیت ولی گفته اند کرونا است
بازگشایی دانشگاهها و مدارس اشتباه محض بوده
دوز ۱ و ۲ با استقبال عالی همراه بود...تاثیرات منفی پس از تزریق و ناکارآمدی نسبی ان که هم اکنون با قرنطینه شدن شهر ۲۰ میلیونی شانگهای چین به دلیل شیوع شدید دوباره کرونا رخ داده مردم را از تزریق دوز ۳ دلسرد کرده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار