رئیسی: روز قدس روز امید همه مظلومان عالم است

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری نیاز به امید و امیدآفرینی دارد، تاکید کرد: امید و امید آفرینی در پرتو آموزه‌های قرآن شکل می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۱۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱ 28 April 2022

به گزارش «تابناک»، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در بیست و هفتمین آیین ملی تکریم خادمان قرآن کریم در مصلی امام خمینی (ره) طی سخنانی، برگزاری نمایشگاه قرآن کریم و توجه به رهنمودها و هدایت‌های قرآن را فرصت بسیار ارزشمندی دانست و گفت: انسانیت، انسان در پرتو آموخته‌های قرآن کریم شکل می‌گیرد.

وی ادامه داد: حیات طیبه در پرتو آموخته‌های قرآن است و انسان اگر از قرآن بهره ببرد جایگاه رفیعی پیدا خواهد کرد. قرآن کتاب هدایت انسان است اما برخی از آن برخوردار نمی‌شوند.

رئیس جمهور با بیان اینکه جامعه انسانی بیش از هر زمان دیگری نیازمند هدایت‌های قرآن است، گفت: جامعه بشری باید به آیات نورانی قرآن دل بدهد، جامعه و دولت ما نیز بیش از هر زمان دیگری نیازمند آموزه‌ها و هدایت قرآن کریم است.

رئیسی افزود: امام راحل احیاگر قرآن بود و بعد از ایشان نیز مقام معظم رهبری تلاش‌ها و اقدامات فراوانی در گسترش آموزه‌های قرآن داشته و همواره نسل جوان را به فراگیری قرآن تشویق می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری نیاز به امید و امیدآفرینی دارد، تصریح کرد: امید و امید آفرینی در پرتو آموزه‌های قرآن شکل می‌گیرد.

رئیس‌جمهور، مقاومت رزمندگان در فلسطین، یمن، افغانستان و لبنان را در پرتو آموزه‌های قرآن و امیدآفرینی کلام الله مجید دانست و افزود: فردا روز قدس است روز قدس روز امید همه مستضعفان و مظلومان عالم است، روزی که آزادی و پیروزی را نوید می‌دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به برکت قرآن و مجاهدت و ایستادگی در برابر دشمنان و یأس و ناامیدی دشمن رقم خواهد خورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار