بازدید 7418

بوئینگ سرافکنده شد

کد خبر: ۱۱۱۶۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳ 28 April 2022

پس از اینکه تامین‌کنندگان اصلی موتور جت هشدار دادند که عملکردهای مخالف چین و روسیه چشم‌انداز سال ۲۰۲۲ را کمرنگ کرده است، بوئینگ آماده گزارش نتایج سه ماهه اول شد.

به گزارش ایسنا، سرمایه‌گذاران ممکن است به موارد مربوط به جت  ۷۸۷ امیدوار باشند که تحویل آن تاکنون متوقف شده است اما تحلیلگران انتظار دارند که ضرر بوئینگ از ۱.۵۳ دلار در سال گذشته به ۲۵ سنت برای هر سهم کاهش یابد.

بوئینگ اعلام کرد: ضرر تعدیل شده بیشتر و درآمد کمتری نسبت به پیش‌بینی تحلیلگران داشته است زیرا این شرکت با هزینه‌های بالاتری برای هواپیماهای تجاری و دفاعی روبرو بود.

این سازنده می‌گوید: تولید هواپیمای ۷۷۷ایکس خود را که هنوز توسط تنظیم‌کننده‌های ایالات‌متحده تایید نشده است تا سال ۲۰۲۳ متوقف خواهد کرد.

پس از گزارش نتایج صبح چهارشنبه، سهام بوئینگ در معاملات پیش از بازار بیش از ۴ درصد کاهش یافت.

این شرکت از افزایش تقاضا برای هواپیمای ۷۳۷ مکس خود که در اواخر سال ۲۰۲۰ به خدمت بازگشت، سود کرده است اما مشکلات تولید و تاخیر در صدور گواهینامه، دیگر برنامه‌های هواپیما را با مشکل مواجه کرده است.

بوئینگ از دست دادن ۲.۷۵ دلار به ازای هر سهم، در مقایسه با زیان مورد انتظار ۲۷ سنت در هر سهم را گزارش کرد.

بوئینگ ۹۵ جت تجاری و ۴۱ جت دفاعی را در سه ماهه اول تحویل داد. این آمار شامل یک جت جنگنده F-۱۵ همچنین ۸۶ هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ بود.

تحلیلگران انتظار دارند که بوئینگ در کل سال ۲۰۲۲ به درآمد ۲.۸۲ دلاری هر سهم از ضرر ۹.۴۴ دلاری در سال گذشته برسد.

بوئینگ (BA) همچنان در زیر خطوط ۵۰ و ۲۰۰ روزه خود فرو رفته است.

ایرباس ۳.۲ درصد کاهش یافت همچنین کمتر از میانگین ۲۰۰ روزه خود باقی مانده است. تامین‌کنندگان کلیدی موتور جت بوئینگ نسبت به آسیب‌های جدید ناشی از جنگ روسیه و اوکراین و ظهور مجدد کووید در چین هشدار دادند.

هفته گذشته، درآمد لاکهید مارتین (LMT) از اختلالات عرضه به دلیل سویه امیکرون کرونا و افزایش تورم ضربه خورد. سهام لاکهید مارتین کاهش یافت و سهام جنرال الکتریک بیش از ۱۰ درصد سقوط کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار