بازدید 8737

تغییر دکوراسیون به سبک زیار دکور!

افزایش هزینه های بازسازی ساختمان و همچنین خرید خانه جدید بسیاری از افراد را مجاب کرده است تا بجای انجام این کارهای هزینه بر به سمت تغییر دکوراسیون با کمترین هزینه ممکن و دریافت بیشترین میزان بازدهی سوق داده شوند. در این میان خرید اقلام مرتبط با تغییر دکوراسیون داخلی مانند پوستر دیواری، کاغذ دیواری و پارکت بیش از هر زمان دیگری مورد توجه علاقه مندان به تغییر دکوراسیون بوده است.
کد خبر: ۱۱۱۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳ 27 April 2022

خرید کاغذ دیواری به دیوارها روح میبخشد

بسیاری از منازلی که همه ما در آنها زندگی میکنیم دارای دیوارهای سفید و یا کرم رنگی هستند که روح خاصی ندارند، خرید کاغذ دیواری و نصب آن بر روی دیوارهای منزل میتواند با کمترین هزینه روح تازه ای را به محیط داخلی منزل شما ببخشد. کاغذ دیواری ها در طرح های مختلفی طراحی و تولید شده اند و همین امر دست شما را برای انتخاب بیش از پیش باز گذاشته است.

شما این امکان را دارید که برای هر بخشی از منزل خود طرح خاصی از کاغذ دیواری را انتخاب کنید، به عنوان مثال برای پذیرایی از طرح های مرسوم گل استفاده کنید و برای اتاق کودک خود از کاغذ دیواری با طرح های کودکانه خرید خود را انجام دهید.

تغییر دکوراسیون به سبک زیار دکور!

خرید پوستر دیواری دکوراسیون منزل شما را متحول میکند

پوستر دیواری را میتوان یکی از تازه نفس ترین متریال ها در حوزه دکوراسیون داخلی دانست که هنوز بسیاری از افراد به نسبت شناختی که از کاغذ دیواری دارند با پوستر دیواری آشنایی نداشته و به همین اساس اگر شما جز آن دسته از افرادی باشید که در منزل خود از پوستر دیواری استفاده کنید میتوانید جز خاص ترین افرادی قرار گیرید که قبل از همه گیری استفاده از پوستر دیواری از آن برای زیباتر کردن محیط منزل خود استفاده کرده است.

پوستر دیواری ها مزیت های بسیار بیشتری نسبت به کاغذ دیواری دارند که از جمله مهمترین آنها میتوان به عدم محدودیت طرح اشاره کرد. شما میتوانید هر گونه طرح باکیفیتی که با دوربین شخصی خود گرفته اید و یا آنرا از اینترنت دانلود کرده اید به عنوان پوستر دیواری چاپ نمایید.

همچنین محدودیتی در ابعاد پوستر دیواری وجود ندارد و شما میتوانید به راحتی متناسب با ابعاد دیواری که مد نظر دارید پوستر دیواری خود را سفارش دهید تا فرایند چاپ آن آغاز شود.

تغییر دکوراسیون به سبک زیار دکور!

خرید پارکت شما را از یکنواختی نجات میدهد

همانطور که میدانید کف بخش اعظمی از منازل ایرانی ها از سنگ و یا سرامیک تشکیل شده است. سنگ و سرامیک ماهیت سردی داشته و در فصل زمستان سرمای بیش از حدی را در خود نگه داشته و همین امر سبب افزایش هزینه های گرمایش منزل می شود. همچنین به دلیل نداشتن وجه زیبا نمیتوان آنها را در معرض نمایش قرار داد و لازم است تا حتما توسط فرش یا موکت پوشانده شوند.

خرید پارکت این امکان را به شما میدهد که تا علاوه بر جلوه ای زیبا و خاص بخشیدن به منزل خود، دیگر نیازی به خرید فرش برای بسیاری از بخش های منزل خود نداشته باشید.

در کنار این مزایا خاصیت جذب کنندگی پارکت این امکان را در اختیار شما قرار میدهد تا منزلی گرم تر در فصل زمستان داشته باشید و در هزینه های گرمایشی منزل شما نیز به طور غیر مستقیم صرفه جویی میکند.

تغییر دکوراسیون به سبک زیار دکور!

از کجا خرید کنیم؟

وبسایت های بسیاری در حال حاضر محصولات حوزه دکوراسیون داخلی را به صورت اینترنتی ارائه می کنند، یکی از پیشرو ترین وبسایت هایی که در این زمینه به خوبی عمل کرده است، وبسایت زیار دکور است. شما میتوانید با مراجعه به آدرس https://ziardecor.ir/ پوستر دیواری، کاغذ دیواری و پارکت مورد نیاز خود را با گارانتی های معتبر و مدت دار تهیه نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی