
به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد بخارائی رئیس هیئت مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راههای کشور گفت: میزان تصادفات جاده ای ۲۰ برابر استانداردهای جهانی است و میزان کشته های تصادفات جادهای در روز به ۴۵ نفر رسیده که مهم ترین عامل آن عامل انسانی و پس از آن تولید بی کیفیت خودروهای سواری و نا ایمنی جاده های کشور است.
به گفته رئیس هیئت مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راههای کشور سه سند بالادستی برای افزایش ایمنی و ارتقای ایمنی راهها تهیه کردهایم که دو سند در هیئت دولت به تصویب رسیده و یک سند هم در کمیسیون ایمنی راهها به تصویب رسیده است.
۲۵ درصد از تصادفات مربوط به موتور سواران است که باید در زمینه فرهنگ سازی و ارتقای ایمنی اقدامات لازم صورت گیرد .
سالانه بیش از ۱۷ هزار نفر در جادههای کشور کشته میشوند که به گفته مسئولان در این بخش ۷۰ درصد از این تصادفات مربوط به عامل انسانی است.
 برای چندمین بار این مطلب رو مینویسم انگار پلیس راهور در جریان قرار نمیگیرد تو جاده بعضی ها واقعا وحشت ناک رانندگی میکنن پلیس لطف کند اگر واقعا میخواهد تلفات کم شود در هنگام گرفتن و تمدید گواهینامه تست روانی بگیرد خیلی به این مسئله کمک میکند
 							         		            برای چندمین بار این مطلب رو مینویسم انگار پلیس راهور در جریان قرار نمیگیرد تو جاده بعضی ها واقعا وحشت ناک رانندگی میکنن پلیس لطف کند اگر واقعا میخواهد تلفات کم شود در هنگام گرفتن و تمدید گواهینامه تست روانی بگیرد خیلی به این مسئله کمک میکند         		                     		         علت اصلی راهنمایی و رانندگی است که قوانین صد سال قبل را دارد و به همان هم عمل نمی کند. اصلا ما راهنمایی و رانندگی نداریم غیر از زور گیری آنها و نه راهنمایی
 							         		            علت اصلی راهنمایی و رانندگی است که قوانین صد سال قبل را دارد و به همان هم عمل نمی کند. اصلا ما راهنمایی و رانندگی نداریم غیر از زور گیری آنها و نه راهنمایی