بازدید 35884
رئیس فدراسیون قایقرانی مهاجرت ملی‌پوش روئینگ را تایید کرد

نفر اول تیم ملی برای ۵۰۰دلار زیر پرچم آذربایجان رفت!

استخدام نصیری و پرداخت حقوق عرف، ضرر و زیان کمتری داشت تا اینکه آذربایجان مفت و بدون هزینه از راه برسد و با پرداخت 500 دلار او را به کار بگیرد. نصیری چیز زیادی نمی‌خواست فقط شغل می‌خواست
کد خبر: ۱۱۱۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸ 24 April 2022

بهمن نصیری روئینگ سوار زنجانی و نفر اول تیم ملی تصمیم به مهاجرت به کشور آذربایجان گرفت. نصیری یکی از امیدهای اصلی کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو بود.

علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی در واکنش به مهاجرت بهمن نصیری روئینگ سوار کشورمان به کشور آذربایجان به خبرنگار تسنیم، گفت: چندین بار با مسئولین صحبت کردم. نصیری مشکل کار داشت و با مسئولین مطرح کردیم. دوستان وزارت نفت در نهایت این کار را انجام دادند و قرار شد نیمه دوم اردیبهشت وی استخدام شود ولی با برنامه ریزی که کرده بود و بدقولی‌هایی که از مدیران استان دیده بود فکر کرد باز هم انجام نمی‌شود. قبل از آن چند بار مکاتبه کرده بودیم ولی انجام نشده  و در نهایت وی مانند سایر نخبگان رفت.

وی تاکید کرد: کمیته ملی المپیک در مورد پاداش المپیک هر چه به نازنین ملایی داد به او هم داده بود. مشکل وی کار بود. قوانین دست و پا بسته موجود در بحث اداری و اینکه شرایط این جوانان در نظر گرفته نمی‌شود باعث  می‌شود این نخبگان در بحث اشتغال مشکل بخورند. اگر به عنوان پدر فعلی قایقرانی صحبت نمی‌کردم حرفی بود ولی چند سال است این موضوع را پیگیری کردم. بروکراسی‌های اداری خشک هستند و نتیجه آن هم‌همین اتفاقات است.

نفر اول تیم ملی برای ۵۰۰دلار زیر پرچم آذربایجان رفت!

سهرابیان گفت: برای نصیری و همه قایقرانان هزینه زیادی شده تا به اینجا برسند. استخدام نصیری و پرداخت حقوق عرف، ضرر و زیان کمتری داشت تا اینکه آذربایجان مفت و بدون هزینه از راه برسد و با پرداخت 500 دلار او را به کار بگیرد. نصیری چیز زیادی نمی‌خواست فقط شغل می‌خواست.

رئیس فدراسیون قایقرانی افزود: کشور چین مدال طلا را در بازی‌های آسیایی کسب می‌کند اما نصیری می‌توانست روی سکو برود و برای ایران مدال نقره بگیرد. درست است ژاپن سرمایه زیادی در روئینگ گذاشته ولی بچه‌های ما هم‌ توانمندی خود را نشان دادند. نصیری رفت ولی کاش برنامه ریزی شود که سایر ورزشکاران با این مشکل رو به رو نشوند.

وی تاکید کرد: من و صالحی‌امیری چند بار با مسئولین استان مکاتبه کردیم ولی انجام نشد و هر بار یک سنگ بر سر راه گذاشته می‌شد. نصیری حتی می‌خواست استخدام آتش نشانی شود ولی باز هم سنگ اندازی کردند. سجادی، وزیر ورزش هم دستور استخدام نصیری را در شرکت توسعه داد ولی انجام نشد. من هر تلاشی می‌توانستم انجام دادم ولی سودی نداشت.

سهرابیان تصریح کرد: من بودجه استخدام وی را از دکتر نوبخت گرفتم و مکاتبه شد با استان او و تامین اعتبار استخدام وی از طرف نوبخت اعلام شد ولی باز هم پاسخ نه شنید. اگر نصیری پسر خودشان بود باز هم اینگونه او را دل‌شکسته می‌کردند؟ رهبر معظم انقلاب امسال را سال رفع موانع نامگذاری کردند این هم یک مانع است که باید برداشته شود. افراد باید فکر کنند این جوانان هم دختران و‌ پسران خودشان هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱۱۳
انتشار یافته: ۱۴
با این حجم از دزدی و اختلاس کار نیست.چرا نمی خواهید قبول کنید
۱۵ میلیون جوان بیکار داریم آنوقت دنبال افزایش جمعیت کشور هستند
الان شهر میانه خانم عسگری ورزشکار مدال دار المپیکی در رشته تیر اندازی زمین تمرینش را گرفته اند!
می گویند اگر زمین را می خواهی کرایه اش را بده!!!
اگر 500 دلار كم هست ، شما بهش ميداديد كه نرود !
خوب کاری کرد
اصلاً کسی که عضو تیم ملی است به عنوان یک ورزشکار حرفه ای باید به اندازه کافی حقوق بگیرد که اصلاً نیاز به شغل دیگر نداشته باشد.
الان ما چه کار کنیم؟!
این مملکت قایق سوار و فوتبالیست و مهندس و دکتر زیاد داره
شما نگران خلوت شدنش نباشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
بله بله کارگر مثل شما کم داره که باید مواظب باشیم مهاجرت نکنید
این هم مثل بقیه هردم از این باغ بری می رسد
انشاالله اونجا موفق بشه ما هم خوشحال بشیم
بهترین کار رو کرد چون اونجا آزادی هست
عاقبت بخیر شد هم برا ی خودش هم برای ایندگانش... به این میگن توفیق اجباری
این دیگه نامش وطن فروشی نیست تقلا برای زنده ماندن است.
اگه میموند باید بهش شک میکردیم
ایرادی نداره غیر خودی بود.
دمش گرم که رفت حداقل اونجا به رسیدگی میکنن حداقل برای مکان تمرینی نمیخاد اجاره بده آخرشم مدال بیاره و تلویزیون بگه ملی پوشان پیروز باشی بعد پولتم ندن افتخارش برای دولت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل