بازدید 9804
تشویق مورینیو در جوزپه مئاتزا

اینتر سرمربی محبوبش را برد و صدرنشین شد

کد خبر: ۱۱۱۵۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۷ 24 April 2022

در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌چهارم سری A، امشب (شنبه) از ساعت 20:30 به وقت تهران، تیم فوتبال اینتر با نتیجه 3 بر یک میهمانش رم را شکست داد و به صدر جدول صعود کرد.

در این بازی دنزل دامفرایس دردقیقه 30، مارسلو بروزویچ در دقیقه 40 و لائوتارو مارتینس در دقیقه 52 برای اینتر گلزنی کردند و هنریک مخیتاریان در دقیقه 85 تنها گل رم را زد. رم در حالی با این نتیجه مغلوب اینتر شد که در نیم فصل نخست نیز در خانه خودش با نتیجه 3 بر صفر به نراتزوری باخته بود و ماه گذشته نیز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا با قبول شکست 2 بر صفر مقابل همین تیم از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

با این نتیجه اینتر 72 امتیازی شد و با تعداد بازی برابر با میلان و یک امتیاز بیشتر از این تیم به صدر جدول صعود کرد. البته میلان فردا شب برای پس گرفتن صدر جدول در خانه لاتزیو به میدان خواهد رفت.

رم تحت هدایت ژوزه مورینیو هم در شبی که آقای خاص دوباره مورد تشویق هواداران تیم سابقش قرار گرفت، دهمین باخت فصلش را متحمل شد و با 58 امتیاز در رده پنجم جدول باقی ماند. این شکست ضربه سختی به شانس جالوروسی برای کاهش فاصله 5 امتیازی‌اش با یوونتوس رده چهارمی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده زد. رمی‌ها اکنون با 58 امتیاز در رده پنجم قرار دارند و این در حالیست که یوونتوس یک باز هم کمتر انجام داده است.

در آخرین بازی امشب سری A از ساعت 23:15 به وقت تهران، هلاس ورونا میزبان سامپدوریا خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر