بازدید 8632
۱

تابستان به اروپا برویم یا نوروز؟ | زمان‌مناسب سفر به اروپا

سفر به اروپا، قاره‌ای سرسبز با تاریخ غنی، طبیعت تماشایی و آب‌وهوای خوب و معتدل رویای هر گردشگری است. درواقع یک سفر لوکس و لاکچری به حساب می‌آید و یکی از خاص‌ترین مقصدها برای سفرهای خارجی است.
کد خبر: ۱۱۱۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵ 20 April 2022

اروپا پر از شگفتی و زیباییست، از شکوه و جلال فرانسه گرفته تا زندگی رویایی در کشور زیبای ایتالیا. همینطور برای دیدن دشت شقایق بلژیک، علفزارهای روستایی آلمان، یخچال‌های طبیعی بلغارستان و دیوارهای طبیعی شهر کرواسی باید به این قاره سفر کنید. بنابر سبک سفر خود می‌توانید زمان مناسب سفر به اروپا را انتخاب کنید و از آب‌و‌هوای خوب آن لذت ببرید. اگر نگران مسائل مالی نیستید و از حضور در شهرهای شلوغ اروپا لذت می‌برید تور اروپا تابستان 1401 مناسب‌ترین گزینه است. چون گردشگران سراسر دنیا این فصل را برای سفر به اروپا انتخاب می‌کنند. اگر می‌خواهید شاهد تراکم جمعیت و گرانی در اروپا نباشید تور اروپا نوروز انتخاب خوبی برای شماست. زیرا در فصل بهار معمولا همه چیز در اروپا متناسب است. با تور رز آبی 1401 می‌توانید در مناسب‌ترین فصول سال به زیبا‌ترین مقاصد جهان سفر کنید.

سفر به جذاب‌ترین مقاصد اروپا را با تور اروپا تابستان 1401 تجربه کنید

اگر در فصل تابستان گرمای هوا و شلوغی شهرها برای شما اذیت‌کننده نباشد این فصل بهترین زمان برای سفر به اروپا است. همینطور در این فصل نگران تحصیل فرزندان خود نیستید و در روزهای آفتابی و طولانی فرصت گردشگری بیشتری دارید. اما بدانید که در این فصل برای اقامت در هتل‌ها و خرید بلیط باید هزینه بیشری را بپردازید. زیرا همانطور که گفتیم حجم مسافران در این بازه زمانی بیشتر است و این مورد در افزایش هزینه‌ها بی‌تاثیر نیست. اما راه‌حل‌هایی هست که می‌توانید در تابستان با هزینه کمتری سفر کنید. به‌طورمثال می‌توانید با تور اروپا تابستان 1401 به صورت انفرادی سفر کنید. سعی کنید بلیط و هتل‌ها را حداقل سه ماه قبل رزرو و صادر کنید. هم‌چنین می‌توانید از هتل‌های خارج از شهر استفاده کنید زیرا حدود 5 درصد از هزینه‌هایتان کاسته می‌شود. سعی کنید برای بازدید از مراکز تاریخی و گردشگری از مترو و اتوبوس استفاده کنید. تورهای تابستانی اروپا طولانی‌مدت وهیجان‌انگیز هستند. پس دمای هوای بالا و رطوبت زیاد تابستان هم نمی‌تواند کشورهای اروپایی را خالی از گردشگر کند. در این فصل شمال ایتالیا (فلورانس و رم)، سواحل بارسلون اسپانیا و فرانسه مقاصد خوبی برای گردشگری هستند.

تابستان به اروپا برویم یا نوروز؟ | زمان مناسب سفر به اروپا

تجربه‌‌ی سفری رویایی با تور اروپا نوروز

فصل بهار زمانی افسانه‌ای برای دیدن اروپا است. امکان دارد کمی باران ببارد اما هوا اغلب برای عکاسی خوب است. این فصل زمان مناسبی برای گذراندن تعطیلات در اروپا است و می‌توانید حسابی از زیبایی‎های آن لذت ببرید. ازطرفی در فصل بهار گردشگران کمتری نسبت به تابستان به این قاره سفر می‌کنند و شما دیگر با صف‌های طولانی و شلوغی شهرها مواجه نمی‌شوید. بنابراین راحت‌تر می‌توانید در سواحل و نقاط دیگر شهر تردد داشته باشید. درواقع بیشتر گردشگران این فصل عاشقان طبیعت هستند که به سمت اروپای سرسبز سرازیر می‌شوند. تور اروپا نوروز به کشورهای اسپانیا، ایتالیا و سوئد بیشترین طرفداران را در این فصل دارد. البته کشور هلند نیز با مزارع گل زیبا و حیرت‌انگیز خود نسبت به دیگر مقاصد اروپا جایگاه بالاتری دارد و گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. در بهار تمام پارک‌ها و باغ‌های اروپا  پر از گل می‌شوند و هوای تازه سراسر این قاره را فرا می‌گیرد. روزهای بهاری اروپا این امکان را به شما می‌دهد تا فعالیت‌هایی که در فضای باز هستند را به‌راحتی انجام دهید. هم‌چنین اگر از آن دسته افرادی هستید که گرما و سرمای زیاد آزارتان می‌دهد سفر در این فصل مناسب شماست.

تابستان به اروپا برویم یا نوروز؟ | زمان مناسب سفر به اروپا

در سفر به اروپا این کارها را انجام ندهید!

 به کبوترها غدا ندهید. درست است که شاید از نظر شما کاری بسیار پسنیده باشد. اما این کار در ونیز جرم محسوب می‌شود و ممنوع اعلام شده است. روزهای یکشنبه از فعالیت‌های پر سروصدا پرهیز کنید. زیرا این روز در فرهنگ کشوری مثل آلمان فقط مختص استراحت است. پس از هر نوع ابزار پر سروصدایی مثل دریل  که برای تعمیرات منزل و غیره است استفاده نکنید. هر جایی که هستید صف را رعایت کنید. زیرا با رعایت‌نکردن صف در کشوری مثل انگلیس سخت برخورد می‌شود. آن‌ها به نظم و ترتیب بسیار اهمیت می‌دهند.

سفرهای لاکچری به قاره اروپا با تور رز آبی 1401

اروپاگردی می‌تواند برای شما یک تجربه‌ی فراموش‌نشدنی باشد. از سواحل یونان گرفته تا کافی ‌شاپ‌های شهر آمستردام هلند همگی از جاذبه‌های گردشگری هلند به شمار می‌روند. در اروپا از مناطق رویایی زیادی می‌توان دیدن کرد. زیرا این قاره دارای سواحل زیبا، معماری باشکوه و مردمانی دوست‌داشتنی است. اگر می‌خواهید سفری شاد و پرهیجان را به همراه دوستان‌تان تجربه کنید ماه اوت با تور رز آبی 1401 به شهر برلین در آلمان بروید. اگر زوج جوانی هستید و می‌خواهید ماه عسل به‌یادماندنی داشته باشید به شهر فلورانس ایتالیا سفر کنید. زیرا حسابی می‌توانید از زیبایی‌های شهر فلورانس در کنار هم لذت ببرید. درصورتی‌که می‌خواهید به تنهایی سفر کنید و چند روز در آرامش و به ‌دور از دغدغه‌ها باشید شهر کراکوف لهستان مناسب‌ترین گزینه است. اگر هنردوست هستید بهتر است به شهر پاریس در قلب فرانسه بروید. پاریس یکی از اولین مقاصد گردشگری این قاره به حساب می‌آید. همینطور می‌توانید در سفر خود برای دیدن چند شهر مختلف برنامه‌ر‌یزی کنید و از جاذبه‌های گردشگری بی‌شمار آن‌ها استفاده کنید.

تابستان به اروپا برویم یا نوروز؟ | زمان مناسب سفر به اروپا

نکاتی که قبل از سفر به اروپا باید بدانید

_  در صف‌های طولانی انتظار نکشید و از قبل بلیط جایی که می‌خواهید از آن دیدن کنید را تهیه کنید. جالب است بدانید در اکثر موزه‌ها یک روز در هفته وجود دارد که بازدید به صورت رایگان است. پس اگر فکر کاهش هزینه هایتان هستید از آن غافل نشوید. این موارد را می‌توانید در وبسایت‌های جاذبه‌هایی که قصد دارید از آن‌ها دیدن کنید چک کنید.

_ شاید دل‌تان بخواهد از قبل برای سفرتان سفت‌و‌سخت برنامه‌ریزی کنید و مقاصدتان را از قبل مشخص کنید. حتی شاید برای خودتان تعیین کرده باشید که برای هر جاذبه چقدر زمان بگذارید. اما در هر مقصدی که هستید می‌توانید با گروهی از مردم که می‌بینید و در حال توضیح درباره‌ی آن جاذبه هستند همراه شوید. با این کار اطلاعات بیشتری دریافت می‌کنید و با گردشگران دیگر آشنا می‌شوید. این کار زمانی که به تنهایی در سفر هستید می‌تواند لحظات خوشی را برای شما رقم بزند و اینطور با دیگران همراه شوید.

_ سعی کنید از وبسایت‌های مختلف برای مقایسه‌کردن قیمت بلیط‌ها برای بازدید و یا حمل‌ونقل استفاده کنید. به‌این‌صورت می‌توانید بلیط‌هایی با مناسب‌ترین قیمت از مقایسه چند شرکت تهیه کنید و هزینه‌ها را کاهش دهید.

_ یادتان باشد کفش‌هایی مناسب با خودتان ببرید. زیرا در سفر به اروپا امکان دارد مسیرهای طولانی را پیاده راه بروید. بنابراین اگر کفشی مناسب نداشته باشید ممکن است از راه‌رفتن باز بمانید و دچار کمردرد نیز شوید. همینطور حواستان باشد که بار سفر خود را سبک ببندید. زیرا بار زیاد فقط باعث خستگی شما می‌شود. به‌ همین‌ دلیل در بین راه بیشتر به استراحت نیاز پیدا می‌کنید و وقت باارزش خود را هدر می‌دهید.

_  بهتر است غذاهای محلی را امتحان کنید و در این سفر پیتزا و ساندویچ را فراموش کنید. برای تنوع هم که شده امتحان غذاهای محلی هر منطقه می‌تواند برای شما لذت‌بخش باشد. پس به خودتان این فرصت را بدهید و غذاهای جدید را امتحان کنید.

برای داشتن سفری مقرون‌به‌صرفه و درعین‌حال باکیفیت می‌توانید از تورهای متفاوت رز آبی استفاده کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱
هر وقت پول داشتیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی