بازدید 29478
۷

رفتار غیراخلاقی ستاره منچسترسیتی در ملاء عام

مدافع تیم ملی انگلیس دست به حرکتی ناشایست زد که او را از چشم گروهی از طرفدارانش انداخت.
کد خبر: ۱۱۱۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴ 20 April 2022


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ کایل واکر مدافع انگلیسی تیم فوتبال منچسترسیتی پس از شکست تیمش مقابل لیورپول در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس دست به حرکتی زد که شاید توجه و تمرکز از روی ناکامی تیم او برداشته شود.

تنها ۲۴ ساعت پس از باخت من‌سیتی به لیورپول، مدافع ۵۰ میلیون پوندی که در جام جهانی هم به احتمال فراوان مقابل تیم ملی کشورمان بازی خواهد کرد، در هتل محل اقامت تیمش دست به حرکتی غیراخلاقی زد که باعث بهت و حیرت افراد حاضر در محل شد.

او که در محوطه بیرونی هتل مشغول قدم زدن بود جلوی چشم دیگر میهمانانی که برای صرف غذا به آن محل آمده بودند، ناگهان احساس کرد که نیاز رفتن به سرویس بهداشتی داد اما او به جای انجام این کار رو به دیوار کرد و نیاز خود را در همان محل برطرف کرد.

از شانس بد واکر تمام تلاش او برای شناسایی نشدن مثل گذاشتن کلاه هودی روی سرش فایده نداشت چرا که درست در همان لحظه یکی از هواداران منچستریونایتد که برای صرف غذا به محل رفته بود، مدافع سیتی را از روی خالکوبی روی پایش شناخت و با انتشار عکس‌های او در فضای مجازی این موضوع را به اطلاع همه رساند.

او در باره این اتفاق به نشریه سان گفت: من تازه به همراه خانواده‌ام به آنجا رسیده بودم که ناگهان کایل واکر را از روی خالکوبی‌اش شناختم و او روی خود را به دیوار کرده بود. دیدن آن صحنه شوکه کننده بود. قبل از اینکه دست به آن حرکت بزند، او چند لحظه اطرافش را نگاه کرد تا ببیند که آیا حواس کسی به او هست یا نه. بعد هم کلاه هودی‌اش را روی سرش کشید اما باز هم از روی خالکوبی‌اش قابل شناسایی بود.

طبق قوانین انگلیس ادرار کردن در مکان‌های عمومی مستوجب پرداخت جریمه نقدی ۸۰ پوندی است که این رقم پول خرد حقوقی که واکر از سیتی می‌گیرد هم نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۷
این کارها عادی هست در آنجا حالا به این بدبخت گیر دادن
شبکه های مجازی سیاه نمای ایرانیان فرمایشی ندارند؟
مردم برخی نژادها (نه الزاما سفید یا سیاه) در برابر ثروتمند و قدرتمند شدن عکس العمل بهتری دارند. مثلا حرکتی که ویل اسمیت انجام داد و نتوانست هیجانش را از دریافت جایزه کنترل کند در آدم هایی شبیه ویل اسمیت می بینید.
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
حاجی قبل جایزه بودش
فرهنگشون همینه
نرفتی ندیدی
دیده بودی همچین متعجب نمیشدی
خدا وکیلی اونجا دیگه کجاست که مردمش برای رعایت اداب اولیه زندگی اجتماعی باید با جریمه کنترل بشن!!!

خخخخ.مدرن ترین کشور!!! چرت و پرتی بیش نیست!
از چشمم افتاد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر