بازدید 4500
۲

دستگیری ۱۸ سارق سابقه دار در ابهر

فرمانده انتظامی ابهر از شناسایی و دستگیری ۱۸ سارق سابقه دار و کشف ۲۲ فقره سرقت در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت در شهرستان ابهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹ 20 April 2022

به گزارش تابناک، سرهنگ مهدیخانی با تأکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، گفت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

او می گوید: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی مبارزه با انواع سرقت‌ها در ابهر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی و کلانتری‌های پنج گانه شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ابهر گفت: در این طرح ۷ روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۱۸ سارق شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ مهدیخانی گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۸ فقره سرقت اماکن خصوصی، ۵ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو، ۸ فقره سرقت از معابر و اماکن عمومی اعتراف کرده و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

او بااشاره به اینکه از سارقان بیش از ۳۰۰ متر لوله و اتصالات، ۳ جفت پلاک خودرو و یک دستگاه رادیو پخش مسروقه، بیش از ۱۵۰ کیلوگرم آهن و مصالح ساختمانی و چندین عدد دریچه‌های فاضلاب شهری کشف شده است، گفت: در این طرح، یک دستگاه سواری پراید مسروقه نیز به صورت رها شده در حاشیه شهر ابهر کشف و اقدامات لازم در خصوص شناسایی مالباختگان در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

فرمانده انتظامی ابهر در پایان با تأکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم، گفت: ارتقاء نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
اگر عرضه داشه باشید .دیگه کسی سرقت نمیکند .چهر نفر اعدام شوند مملکت امنیت پیدا میکند .
فکر نمی کنم هیچ جای دنیا با مشکل سرقت لوله فاضلاب و سیم برق و ... روبرو باشند . گرجستان کشور فقیری هست . ولی در دوسال گذشته هیچ گزارش سرقتی در پایتخت داده نشده و در کوچه و خیابان مجسمه های کوچک برنزی نصب هست که اگر ایران بود . در روز روشن و جلوی چشم مردم سرقت میشد. واقعا داریم به کجا می رویم ؟!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست