بازدید 5622

ثبت نام کتب درسی سال تحصیلی آینده آغاز شد

معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان بیان کرد: برای این منظور اولیا و دانش آموزان می‌توانند از بیست و هشتم فروردین ماه تا بیست و یکم خرداد سال ۱۴۰۱ در میان پایه‌ها (پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی و هشتم و نهم متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم و کاردانش و فنی حرفه ای) و دانش آموزان مقاطع ورودی (پایه‌های اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم از تاریخ پنج تیرماه ۱۴۰۱ لغایت یازده شهریور ماه ۱۴۰۱ مجاز هستند که به سامانه مراجعه نموده و نسبت به ثبت سفارش کتب درسی شان اقدام کنند.
کد خبر: ۱۱۱۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۴ 18 April 2022
به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سهراب مقدمی معاونت پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان قم در گفتگو با خبرنگار ایسنا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات اولیای گرامی و دانش آموزان، عنوان کرد: امسال هم همانند سال‌های گذشته در راستای توسعه دولت الکترونیک و جهت تسهیل در دسترسی دانش آموزان به کتاب‌های درسی، توزیع کتب درسی از طریق ثبت سفارش در سامانه فروش کتب درسی به نشانی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com انجام خواهد شد.

معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان ادامه داد: برای این منظور اولیا و دانش آموزان می‌توانند از بیست و هشتم فروردین ماه تا بیست و یکم خرداد سال ۱۴۰۱ در میان پایه‌های (پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی و هشتم و نهم متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم و کاردانش و فنی حرفه ای) نسبت به ثبت سفارش کتب درسی برای سال تحصیلی جدید اقدام کنند.

مقدمی در ادامه اضافه کرد: دانش آموزان مقاطع ورودی (پایه‌های اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم از تاریخ پنج تیرماه ۱۴۰۱ لغایت یازده شهریور ماه ۱۴۰۱ مجاز هستند که به سامانه مراجعه نموده و نسبت به ثبت سفارش کتب درسی شان اقدام کنند.

وی بیان کرد: شروع توزیع کتب درسی بین دانش آموزان از طریق مدارس از ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۱ و با اولویت ثبت نام در سامانه کتب درسی خواهد بود.

معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان با اشاره به این که ورود به سامانه جهت ثبت سفارش کتب درسی از طریق ورود کدکاربری (کد ملی دانش آموز) و رمز (شش رقم سمت راست سریال شناسنامه) امکان پذیر خواهد بود، تصریح کرد: پس از ورود به سامانه و کنترل مشخصات ارائه شده در سامانه می‌توانند نسبت به پرداخت وجه کتاب پایه مربوطه اقدام کنند.

مقدمی در ادامه متذکر شد: در صورت جابجایی دانش آموز پس از ثبت سفارش از مدرسه به مدرسه دیگر در داخل استان اصلاح به صورت خودکار پس از انجام مراحل انتقال دانش آموز و ثبت نامش در مدرسه مقصد و دریافت اطلاعات از سامانه سیدا صورت پذیرفته و کتب درسی سفارش داده شده در مدرسه مقصد تحویل دانش آموز خواهد شد.

معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان یادآور شد: در صورت عدم امکان ثبت سفارش از طریق خود دانش آموز و اولیای گرامی، مدیران مدارس می‌توانند نسبت به ثبت گروهی دانش آموزان اقدام نمایند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان ادامه داد: اولویت ثبت کتب درسی و پرداخت وجه از طریق سامانه و توسط خود اولیا و دانش آموزان خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل