بازدید 9803
قرمزهای آنفیلد با شانس چهارگانه تاریخی

لیورپول سیتی را زد، دهمین باخت پپ از کلوپ!

با احتساب این بازی، پپ گواردیولا حالا دهمین شکست خود مقابل یورگن کلوپ را تجربه کرده است و این یعنی 10 پیروزی برای سرمربی آلمانی در جدال های رو در رو با گواردیولا (دورتموند - بایرن مونیخ؛ لیورپول - منچسترسیتی). سرمربی اسپانیایی کنونی منچسترسیتی مقابل هیچ سرمربی ای به اندازه کلوپ شکست نخورده
کد خبر: ۱۱۱۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸ 16 April 2022

 لیورپول و منچسترسیتی در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برابر هم به میدان رفتند که شاگردان یورگن کلوپ با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسیدند و به دیدار نهایی راه یافتند.

لیورپول سیتی را زد، دهمین باخت پپ از کلوپ!

به گزارش تابناک ورزشی، با احتساب این بازی، پپ گواردیولا حالا دهمین شکست خود مقابل یورگن کلوپ را تجربه کرده است و این یعنی 10 پیروزی برای سرمربی آلمانی در جدال های رو در رو با گواردیولا (دورتموند - بایرن مونیخ؛ لیورپول - منچسترسیتی). سرمربی اسپانیایی کنونی منچسترسیتی مقابل هیچ سرمربی ای به اندازه کلوپ شکست نخورده است.

در این دیدار ابراهیم کوناته و سادیو مانه مهاجم سنگالی دو بار برای قرمزهای آنفیلد گلزنی کردند و جک گریلیش و برناردو سیلوا نیز گل‌های سیتی را به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار این مرحله از رقابت‌ها فردا دوشنبه چلسی به دیدار کریستال پالاس می‌رود تا حریف لیورپول در فینال جام حذفی مشخص شود.

لیورپول در دیدار بعدی خود باید سه شنبه به دیدار منچستریونایتد برود که این دیدار در ورزشگاه آنفیلد برگزار می‌شود. منچسترسیتی نیز باید چهارشنبه ۳۱ فروردین به دیدار برایتون برود.

لیورپول و سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز حضور دارند و باید در این مرحله برابر رقبای اسپانیایی قرار گیرند. لیورپول برابر ویارئال و سیتی برابر رئال مادرید به میدان خواهند رفت. همچنین دو تیم با اختلاف یک امتیاز در رده‌های اول و دوم لیگ برتر هستند. سیتی با ۷۴ امتیاز در صدر و لیورپول با ۷۳ امتیاز دوم است.

لیورپول سیتی را زد، دهمین باخت پپ از کلوپ!

لیورپول همچنان شانس کسب چهار جام در این فصل را دارد و منچسترسیتی نیز باید تمرکزش را روی لیگ قهرمانان و لیگ برتر بگذارد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها