بازدید 5914
۳

ایرانی ها در جایگاه نخست خرید ملک در ترکیه

براساس آمار منابع ترکی، ایرانی ها در ماه مارس گذشته در جایگاه اول از حیث خرید املاک درترکیه قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۱۱۳۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸ 16 April 2022


به گزارش تابناک، شفقنا به نقل از صحافة الجدید نوشت: مرکز آمار ترکیه، دیروز(جمعه) اعلام کرد که اتباع ایرانی در ماه مارس گذشته ۷۸۴ ملک خریداری کرده اند تا در جایگاه اول قرار بگیرند،

پس از ایران، اتباع عراق با خرید ۷۴۱ ملک، روس ها با ۵۴۷ ملک، آلمانیها با ۲۴۴ ملک، اتباع قزاقستان با ۲۴۱ ملک، افغان ها با ۲۱۴ ملک و اوکراینی ها با خرید ۱۶۸ ملک در جایگاه دوم تا هفتم خرید املاک در ترکیه قرار دارند.

براساس این آمار، تعداد کل املاک فروخته شده به اتباع خارجی در ترکیه طی ماه مارس گذشته به ۵۵۶۷ملک رسید که نسبت به همین ماه در سال ۲۰۲۱، ۳۱% افزایش داشته است.

این آمارها حاکی از آن است که شهر استانبول بیشترین آمار فروش املاک را در ماه مارس گذشته دارد؛ به طوریکه تعداد املاک فروخته شده در این شهر به ۲۲۴۵ ملک رسیده است. آنتالیا با ۴۳۴ ملک و سپس آنارا با ۳۴۷ ملک فروخته شده در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

آمارها نشان داد که املاک فروخته شده طی سه ماه نخست سال جاری ثبت شده که در مقایسه با همین بازه در سال گذشته ۴۵.۱% افزایش داشته است تا میزان کل این املاک به ۱۴۳۴۴ ملک برسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۳
جای تعجب نیست الان همه در فکر جیب خود هستند سیستم و کشور اهمیت ندارد برای اینکه سرمایه خود را حفظ کند مجبور است که سرمایه خود را در جای مطمئن سرمایه گذاری کند
اگه من بتونم کار پیدا کنم من هم میرم می خرم
همه چی آرومه ماچقدر خوشبختیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی