بازدید 26130

افطاری وزیر کار با ورزشی‌ها و توقع افزایش توجه به ورزش کارگران

کد خبر: ۱۱۱۳۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷ 15 April 2022

هفته گذشته عبدالملکی وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی اقدام به برگزاری مراسم افطاری با حضور برخی از مدیران، مربیان و ورزشکاران با این بخش از جامعه دیدار کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سخنان پرحاشیه در حیات کمتر از یکساله وزیر کار، انتقادات بسیاری را متوجه این وزارتخانه کرده است اما در این دیدار سعی شد این جو با حضور چهره های شاخص، تعدیل شود. 

افطاری عجیب و بی‌ربط وزیر کار با چهره‌های ورزشی!

باید دید برگزاری چنین مراسم های چقدر به رشد ورزش کارگری کمک خواهد کرد. امید است که دیدار و ملاقات با ورزشی‌ها، منجر به افزایش بودجه ورزش کارگری و جلب رضایت ابن قشر زحمتکش شود.

شاید موازی کاری ها و تاسیس و گسترش رشته های غیرمرتبط با حوزه کارگری در فدراسیون ورزش‌های کارگری نیز از ناآگاهی مدیران سابق وزاتخانه در بخش ورزش نشات می‌گیرد.

فدراسیون کارگری در زمان رمضی اقدام به ایجاد رشته هایی کرده است که هیچ ارتباطی با حوزه کارگری و سیاست های اتخاذ شده برای تشکیل این فدراسیون ندارد. در این دوران فکر می کنند رشته‌های مرتبط با ۵۱ فدراسیون در این فدراسیون حضور داشته باشند و بعضا افرادی را هم در راس این انجمن ها به کار می گیرند که مطرود فدراسیون های اصلی هستند و در زاویه با آنان قرار دارند.

به نوشته سایت منهای فوتبال؛ این مسئله قدیمی به قدری اهمیت پیدا کرد تا در همین جلسه افطاری و در حضور وزیر کار، علیرضا دبیر مجبور شد تا انتقاداتی در همین رابطه مطرح کند.

البته با تغییر یک شبه هیات رئیسه فدراسیون کارگری در ماه های پیشین به نظر می رسد، رمضی نقش کمرنگی دراین فدراسیون پیدا کرده و افراد دیگری در پشت پرده تصمیم گیرندگان اصلی هستند و با توجه به انتخابات این فدراسیون که در سال ۱۴۰۱ برگزار می شود به پایان همکاری رمضی در این فدراسیون نزدیک می شویم.

کاش عبدالملکی و مدیران این وزارتخانه بتوانند اقدامات تاثیرگذاری انجام دهند و این افطاری منشا خیر برای کارگران زحمتکش شود که سلامت شان برای کشورمان بسیار حیاتی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۰
چه کسی بهشمااجازه میده که ازبیت المال بزروبخشش کنیدبهفکر مردم باشید اقای وزیر مردم
یه سفره ای پهن شده دیگه حالا ورزشکار یا کارگر
نفس عمل مهم
تمام مشکلات کارگران و بازنشستگان بحمدالله حل شده وجناب وزیر قصد کمک به وزارت ورزش و نوجوانان به سر دارد مگر بد است ؟ خیلی هم عالی !!!!
بنده خدا جوونه آرزو داره همه ورزشكار هايي كه مدت ها تو تلويزيون ميديده رو از نزديك ببينه خوب اون هم آرزو داره
اینم دنبال وجهه خوب نشان دادن
این وزیر پول چه کسی را برای تبلغ خودش خرج میکند ....
جناب وزیر بجای افطاری به افراد بی نیاز بفکر سفره حداقل بگیران مجموعه خودش باشد
انوقت میگن تعمین اجتماعی کسر بودجه داره اگه راست میگویی این ریختو باشا چی هستش
دولت مردمی.وزیرباسوادمردمی
تابناک ثروت مند
وزیر سیاسی کار را برکنار کنید
می شود به ورزشکاران افطاری داد با 100 هزار تومان بعله شما آموزش ندیده اید
امیدوارم وزیر کار هزینه قراردادهای نجومی و میلیاردی مربیان خارجی تیمهای ورزشی را گردن تامین اجتماعی و نندازه و دست تو جیب کارگران نکنه. یک روز پول بیمه دیر پرداخت بشه طبق کلی قانون و تبصره جریمه میشیم ولی وقتی برای دریافت خدمت به بیمارستان های تامین اجتماعی مراجعه میکنیم یا پزشک ندارن یا نوبت ندارن یا پول دارو با بیمار هست. با کلی ترفند و کلک از اجرای تعهد شانه خالی میکنن
کار از این حرفا گذشته
تو این ملکت هیشکی سر جاش نیست....
وقتی مجلس همه کاره است و افراد دیگر پشت پرده هستند و وزیر فقط بصورت نمادین میتواند حرف بزند و حتی حرفهایش را گوش نمیکنن مجبور میشود دست به کارهای دیگر بزنند شاید اصل مطلب را نمیتوانم بنویسم ولی انسان کمی فکر کن معلوم میشود چه میخواهم بگویم
بودجه بیت المال را صرف تبلیغات میکنند
دمش گرم کاش همه مسولین با همین سن و سال بودن
.بخدا هرکس افطاری کند روزه اش باطل و حق الناس جاری است مت دوست ندارم حق وحقوق ما رو صرف این افطاری کنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل