بازدید 20314
۱
آنچلوتی از یک فاجعه دیگر فرار کرد

صعود جهنمی رئال‌مادرید به نیمه‌نهایی اروپا با حذف قهرمان!/ بایرن مونیخ و چلسی کنار رفتند

چلسی قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان و بایرن‌مونیخ پرستاره و مدعی در یک شب به دست حریفان اسپانیایی، حذف شدند. رئال با گل بنزما کامبک زد و از توخل انتقام گرفت و بایرن مونیخ هم از پس ویارئال برنیامد.
کد خبر: ۱۱۱۳۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۲ 13 April 2022

رئال مادرید که سه گل در خانه‌اش از چلسی دریافت کرده بود، کامبک زد و با کشاندن بازی به وقت‌های اضافه و گلزنی کریم بنزما، به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، در دومین بازی از شب نخست دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و چلسی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که این بازی با شکست خانگی ۳ بر ۲ کهکشانی‌ها مقابل میهمان انگلیسی‌شان همراه شد، هرچند این شکست باعث حذف آن‌ها نشد، چون با توجه به برد ۳ بر یک شاگردان آنچلوتی در بازی رفت، این نماینده اسپانیا بود که با نتیجه ۵ بر ۴ در مجموع دو بازی پیروز و به‌عنوان دومین تیم راهی مرحله نیمه نهایی شد.

 

صعود جهنمی رئال‌مادرید به نیمه‌نهایی اروپا با حذف قهرمان!/ بایرن مونیخ و چلسی کنار رفتند

چلسی که در صعود به مرحله بعد ناکام ماند، با گلزنی میسون ماونت در دقیقه ۱۵، آنتونیو رودیگر در دقیقه ۵۱ و تیمو ورنر در دقیقه ۷۵، از حریف خود پیش افتاد. با وجود دریافت این سه گل رئال مادرید از جبران گل‌های خورده مأیوس نشد و در دقیقه ۸۰ با پاس بیرون پای استثنایی لوکامودریچ و شوت سرضرب رودریگو دروازه چلسی را باز کرد. با این گل نتیجه مصاف دو تیم در مجموع ۱۸۰ دقیقه بازی‌های رفت و برگشت ۴-۴ مساوی شد تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه این رئال مادرید بود که بازی را بهتر آغاز کرد و روی یک ارسال اشتباه بازیکنان چلسی، ضدحمله‌ای را از سمت چپ ترتیب داد که حاصل آن سانتر خوب و دقیق وینیسیوس جونیور روی سر کریم بنزمای آزاد بود تا کاپیتان فرانسوی کهکشانی‌ها با یک ضربه سر بی‌نقص کار را تمام کند. گل بنزما هرچند باعث فرار شاگردان کارلو آنچلوتی از شکست خانگی نشد، باعث برتری آن‌ها در مجموع دو بازی رفت و برگشت شد.

صعود جهنمی رئال‌مادرید به نیمه‌نهایی اروپا با حذف قهرمان!/ بایرن مونیخ و چلسی کنار رفتند

به این ترتیب، رئال مادرید با حذف مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها، انتقام شکست فصل گذشته‌اش در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها را از حریف انگلیسی گرفت و بعد از ویارئال، دومین نماینده اسپانیا در جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان شد.

بامداد امروز بایرن مونیخ هم حذف شد! بایرن در ورزشگاه خانگی خود آلیانتس آره‌نا به مصاف ویارئال رفت که این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت تا با توجه به برتری پیروزی یک بر صفر نماینده اسپانیا در بازی رفت، این زیردریایی زرد باشد که با پیروزی ۲ بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب می‌کند.

این نتیجه غیرمنتظره در حالی رقم خورد که باواریایی‌ها با گلزنی روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۵۲ توانسته بودند از میهمان خود پیش بیفتند.

در حالی که بایرن مونیخ به فشار حملات خود برای از هم پاشیدن دفاع چند لایه زیردریایی زرد می‌افزود، این میهمان اسپانیایی بود که بر خلاف جریان بازی توسط بازیکن تعویضی‌اش ساموئل چوکوئزه در دقیقه ۸۸ گل تساوی را به ثمر رساند و موفق به خلق یک شگفتی دیگر شد.

به این ترتیب، شاگردان اونای امری پس از حذف یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی، یکی دیگر از بزرگان فوتبال اروپا را هم حذف کردند و به‌عنوان اولین تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.


در دومین شب از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، اتلتیکومادرید میزبان منچسترسیتی خواهد بود و لیورپول از بنفیکا پذیرایی خواهد کرد.

در مرحله نیمه نهایی رئال مادرید با برنده مصاف منچسترسیتی و اتلتیکومادرید روبه‌رو می‌شود و ویارئال با برنده جدال لیورپول - بنفیکا نبرد خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
بایرن حیف شد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس