بازدید 14458

دوستان کیهانی! ما نابینا، لطفا شما نشانمان دهید

این شما بودید که می گفتید همه مشکلات کشور در دولت روحانی خلاصه می شود و کلید طلایی حل همه مشکلات در دست شما است، حالا چه شده که بعد از ۹ ماه شاهد هیچ گشایش خاصی نیستیم؟!
کد خبر: ۱۱۱۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵ 12 April 2022

به گزارش «تابناک»، نواندیش در مطلبی نوشت: روزنامه کیهان روز گذشته مطلبی با این عنوان منتشر کرد که مگر نمی‌بینید رئیسی چقدر کار کرده؟!

کیهان با حمله به منتقدان دولت سیزدهم در این مطلب نوشت که جریان اصلاح‌طلب به‌عنوان بانیان کارنامه دولت روحانی و عاملان مشکلات فعلی، با پاک کردن صورت‌مسئله، به‌جای عذرخواهی از مردم، با بی‌اخلاقی ژست طلبکار به خود گرفته است.

این در حالی است که رئیسی از ابتدای آغاز به کار بدون لحظه‌ای درنگ و تأمل آستین همت را بالا زده و وارد میدان شد و با تلاش مجدانه، مجاهدانه و شبانه‌روزی، یک‌به‌یک در پی باز کردن گره‌های کور مدیریتی فاجعه‌بار گذشته و سامان دادن به اوضاع آشفته کشور برآمده است.

حالا ما به نیابت از مردم و همه آنهایی که به قول کیهان نابینا هستند می گوییم که خیر ما نمی بینیم، آنچه ما می بینیم متاسفانه تورم روز افزون و عدم گشایش ملموس در وضعیت زندگی مردم است، البته که ما از اول هم راه حل این مشکلات را می دانستیم و از دولت محترم رئیسی انتظار حل آن نداشتیم اما این شما بودید که می گفتید همه مشکلات کشور در دولت روحانی خلاصه می شود و کلید طلایی حل همه مشکلات در دست شما است، حالا چه شده که بعد از ۹ ماه شاهد هیچ گشایش خاصی نیستیم؟!

شاید هم گشایش ایجاد شده و به قول دوستان کیهانی ما نابینا هستیم، پس اگر چنین است از مدیر مسئول محترم روزنامه کیهان درخواست می کنیم در شماره جدید روزنامه خود لیستی از وعده های دولت سیزدهم که محقق شده یا اصلا محقق هم نه در شرف انجام است برای ما ارائه کنند، ما که نمی بینیم امیدواریم شما نشانمان دهید!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۶۵
انتشار یافته: ۱۸
واقعا باید تا میشه به متعصبانی چون شریعتمداری گیر سپیچ داد تا دست از حمایت های یکجانبه از قوم و خویش هاش برداره و بفهمه دیگران هم آدم هستند و فقط خودشو عقل کل نبینه
دولت حاضر تنها دولت باید بشود هست
واقعا یا نابینا هستید یا بی انصاف
دمت گرم تابناک، در همین ماه مبارک رمضان اینها مطالبی منتشر می کنند که با واقعیت مغایر است. روزه گرفتن فقط غذا نخوردن نیست وقتی زبانت روزه نباشد. خداوند به همه چیز آگاه است.
درود خدا بر حاج حسين عزيز
نتیجه این همه تلاش این شده هر روز باید منتظر تورم افسارگسیخته باشیم گرانی هایی بی دلیل که هیچ علت منطی برای آن نمی توان پیدا کرد .
روزی از مردی پرسیدند اگر در اقیانوس بودی و یک کوسه به شما حمله کرد چکار میکنی او گفت می روم بالای درخت! فرد سوال کننده گفت مرد مومن در اقیانوس درخت کجا بود؟! او دوباره پاسخ داد: مجبورم میفهمی مجبور!!! حالا این شده حکایت روزنامه کیهان مجبور است که الکی و چشم بسته دفاع کند شما به دل نگیر
به شما نهار هم داده اند ؟
خدا خير بده حاج حسين رو كه در اين سكوت رسانه هاي محافظه كار
با شجاعت حرف حق مي زنه
اقای ریسی دستور میده همه چی درست میشه.باید چشم برزخی داشته باشیم تا کارهای اقای ریسی ببینیم کار جهادی انقلابی که هر کسی نمیتونه ببینه
اگر کیهان گفت الان روز است حتم بدان که شب است.
امیدی به اصلاح این مملکت نیست و هر سال رحمت به پارسال
کیهان و کیهانیان از این افاضات زیاد می کنن شما به دل نگیرید.
تا کی اصلاح طلب و اصولگرا ..انسان بودنم آرزوست
شما ها کور نیستید بی انصاف و بی چشم و رو هستید
دمت گرم.خوب گفتی
جذاب شد
به نکته درستی اشاره کردید. از نظر کیهان همه نابینا هستند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی