بازدید 16544
۳

اولین واکنش یحیی به خبر جدایی از پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی در این فصل دو بار استعفا داده و هر بار به پرسپولیس برگشته است.
کد خبر: ۱۱۱۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷ 11 April 2022

به گزارش تابناک، فرهیختگان نوشت: یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در این فصل دو بار از سمت خود استعفا داده و هربار مجددا به سرکار خود بازگشته است. اما این استعفا‌ها برای او بدون حاشیه و خبر نبود. گفته می‌شد مربی سرخ‌های پایتخت پیشنهاد‌هایی از برخی تیم‌های لیگ برتری دارد و همین پیشنهادات باعث شده این مربی به فکر استعفا دادن باشد.

گفته می‌شد تیم سپاهان سخت به‌دنبال جذب گل‌محمدی است و این تیم پیشنهاد خوبی به این مدافع اسبق پرسپولیس داده است. حال خود یحیی گل‌محمدی این پیشنهاد را با جدیت تکذیب می‌کند و می‌گوید هیچ پیشنهادی از سپاهان نداشته و اصلا کسی از این باشگاه اصفهانی با او بر سر همکاری مذاکره نکرده است. گفتنی است گل‌محمدی یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و باید دید در پایان فصل چه تصمیمی می‌گیرد و آیا به همکاری‌اش با پرسپولیس ادامه خواهد داد یا نه.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
بهتره خودش استعفا بده و بره. دیگه به درد پرسپولیس نمی خوره. تا الان هم همون تفکرات برانکو بود و از وقتی تقریبا همه بازیکن های زمان برانکو از تیم رفتن و یحیی بازیکن های مورد نظر خودش رو اورد، تیم تبدیل به یه تیم معمولی شده!!!!!! بعد از این همه بازی، یحی هنوز ترکیب اصلی تیمش رو پیدا نکرده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! این برای تیمی مثل پرسپولیس یه فاجعه هست. یه زمانی ترکیب پرسپولیس هم یه بچه دبستانی هم می دونست و اونا همه با هم هماهنگ شده بودن و حتی چشم بسته هم دیگه رو پیدا می کردن اما الان تو هر بازی یحی یه ترکیب رو امتحان می کنه انگار داره بازی تدارکاتی انجام می ده.
گل محمدی از زمانی که حرف بی اخلاقهای اطرافش رو گوش کرد. در سرازیری افتاد.
بچه مهد کودکی اینقدر قهر نمیکنه که این بابا تا حالا قهر کرده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست