بازدید 19626
۳

بازداشت عامل کلیپ جنجالی کرج

رییس پلیس آگاهی البرز گفت: فردی که یکی از مددجویان یک مرکز توانبخشی درشهرستان کرج را مورد ضرب و شتم قرار داده و فیلم آن نیز درفضای مجازی منتشر شده بود در این استان دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۱۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳ 10 April 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سرهنگ «محمد نادربیگی» روزیکشنبه (۲۱ فروردین ۱۴۰۱) افزود: در پی انتشار گسترده کلیپ ضرب و شتم یک مددجوی ۱۶ ساله توسط یکی از کارکنان یک مرکز توانبخشی در منطقه مهرشهر کرج درفضای مجازی و تشویش اذهان مخاطبان با دستور مقام قضایی دستگیری فرد ضارب در دستور پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فرد از تحت تعقیب بودنش مطلع و متواری شده بود، اما کاراگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه وی را در شهر کرج شناسایی و دریک اقدام غافلگیرانه دستگیر کردند.

نادربیگی با اشاره به بسته شدن این مرکز توانبخشی با دستور مقام قضایی گفت: مددجویان این مرکز نیز با هماهنگی صورت گرفته به سایر مراکز استان منتقل شدند.

وی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳
يه طوري تيتر رو نوشتيد فكر كردم عامل فيلم برداري رو دستگير كردن ،
انشالله با تصویب شدن طرح صیانت ، چنین حوادثی دیگر رخ نخواهد داد. ( منظوم پخش شدن اخبار این چنینی است!)
با سلام من نفهمیدم چی شد ؟ اگر واقعا این عزیز مدد جو حقیقتا اذیت شده چرا پخش کننده کلیپ دستگیر شده ؟ آیا کارش غلط بوده و سیاه نمایی کرده ؟ و از طرفی چرا آن مرکز تعطیل شده ؟ اگر کار بدی انجام نشده چرا تعطیل شود ؟. .شاید خبرشما کامل نیست لطفا اطلاع رسانی فرمایید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار