بازدید 37248
۲

دستگیری کلاهبردار ۲۰ میلیاردی در خرم‌آباد

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری جاعل و کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در خرم‌آباد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۳ 06 April 2022

به گزارش «تابناک»، سردار یحیی الهی، اظهار کرد: در پی مراجعه شهروندی به پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه یک نفر با روش‌های متقلبانه مبلغی را از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد، شاکی مالک یک قطعه زمین مسکونی در شهر خرم‌آباد بوده که یک نفر با اقدامات سود جویانه و کسب منافع مادی با تنظیم قولنامه جعلی آن را تصاحب کرده است.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را در عملیاتی غافلگیرانه در خرم‌آباد شناسایی و دستگیر کردند و ضمن اعتراف به جرم خود تحویل مراجعه ذی‌صلاح شد.

سردار الهی ضمن هشدار به سودجویان و کلاهبرداران که پلیس با همکاری دستگاه قضائی با تمام توان با آنان برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد به شهروندان توصیه کرد قبل از انجام هرگونه معامله از دفاتر مشاوره املاک اطمینان حاصل کرده و اصالت سند ملک مورد معامله را از مراجع ذی‌صلاح استعلام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۲
واقعا مسخره هست ، روزی صدها پرونده از این نوع ها داره انجام میشه ، 2 میلیارد تومان الان دیگه مبلغی نیست
واقعا چه لوس بازيه واسه جلب توجه مي نويسين ٢٠ميليارد ولي نميگين ريال تو تيتر خبر…اصلا گفتن ريال انقدر كه بي ارزشه خجالت اوره خوب مثل ادم بگين ٢ميليارد …كه ديگه ميشه ١٠متر خونه تو زعفرانيه اره١٠متر….اينم از ارزش پول ملي
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی