بازدید 40199
۹

افشاگری کارگردان و نویسنده زن درباره آزار جنسی

چیستا یثربی، نویسنده، فیلم‌نامه‌نویس و نمایش‌نامه نویس گفته است که یکی از اهالی شناخته‌شده سینما سعی کرده به او تجاوز کند و وقتی او مقاومت کرده، از آن مرد کتک خورده است.
کد خبر: ۱۱۱۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳ 05 April 2022


به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، خانم یثربی در یگ گفت و گو بیان کرد: که در سال ۱۳۸۳ مشغول نوشتن فیلمنامه برای شخصی بوده که چند بار او را به مکان‌های خلوت دعوت کرده تا فیلمنامه را آنجا بنویسد و در نهایت بعد از چند جلسه او را به خانه‌اش در شمال شهر تهران دعوت کرده است.

خانم یثربی، که سال‌ها نمایشنامه و فیلمنامه نوشته و بازیگردانی هم کرده است، توضیح داد که فرد مورد نظر زمانی که خانم یثربی ۳۲ ساله بوده، در یک شب برفی زمستان او را به خانه‌اش دعوت کرده و گفته افراد دیگر هم در خانه هستند.

او می‌گوید در خانه هنگامی که مشغول تایپ با کامپیوتر بوده، این فرد از پشت سر سعی کرده به خانم یثربی دست درازی کند. خانم یثربی می‌گوید وقتی مقاومت کرده، آن فرد شروع به ضرب و شتم و توهین کرده است: من زورم به آن آدم نمی‌رسید. تنها هدیه‌ای که خدا به من داد یک جاچسبی روی میز بود که محکم به پنجره کوبیدم و شیشه شکست. سرایداری که ته حیاط بود، صدا را شنید و دوید به سمت اتاق. در حالی که دست من پر خون بود، آن فرد لباسش را مرتب می‌کرد. ساک و کیف من را نداد و گفت گم‌شو خونه‌تون! گفتم با کدام پول؟ پولم داخل کیف است. گفت کیف آنجا می‌ماند. من ساعت ۱۰ شب در خیابانی در بالای شهر بودم که یک موتوری دلش سوخت و سوارم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵۴
انتشار یافته: ۹
دمت گرم همینکه شجاعت بیانش داشتی
وقتی زن ومرد نامحرم به صورت افراطی و بدون دلیل ولو به اسم کار که هیچ ضرورتی هم ندارد با هم باشند همین می شود
هر جور نگاه میکنه آدم نمیفهمم کدام عقل سلیم گوشت رو میزاره دم در و اونوقت گربه رو صد در صد مقصر میدونه؟!!!!!!

اون شخص مقصر ولی خانوم محترم هنوز هم که حجابت ناقصه ...
خون چی ؟ خون کجا ؟ خب الان هم داری پنهان می کنی بگو اسمشو و رسواش کن کیه این حیوان ؟
این افراد اسم ندارند ؟

خانم یثربی دمت گرم که شروع به افشاگری کرده ای ولی لطفا اشخاص نامرد را هم به اسم معرفی کن .

در خارج از کشور هم این اتفاقات می افتد ولی آنها افراد را بنام معرفی می کنند .
حالا واقعا اسلام بده؟ وقتی مثلا در قران داریم؛ زنان لباس پوشیده بر تن کنند تا به آن شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند. یا روایتی که میگه اگر دو نامحرم در اتاقی تنها باشند سومین نفرشان شیطان است ... .
اینها آیا بد خواهی است نسبت به زنان؟
ایجاد محدودیت و مزاحمت است؟!
امثال این اتفاقات (دست درازی در برخی شرایط) هیچ ربطی به سواد و فرهنگ، تحصیلات، مذهب و مرام، شغل یا شهرت و ثروت افراد نداره. بلکه مجموعه وسوسه های ناشی از عدم این مساله دقیقا عین غریزه است که بدلیل عادت به برآورده کردن فوری غرایز، از کنترل در میاد.
حالا اگر خانمهای عزیز هی بگویند: شما خیلی بدت میادنگاه نکن! یا اینکه مثلا فلان قشر یا فلان شخص نگاهش به زنان جنسیتی است که مدام محرم و نامحرم می کند و مثلا دنبال تفکیک جامعه است و ... .
امثال این حرفها همه اش مغلطه و جهل است.
سلام. خانم یثربی ضمن احترام به روایت شما خواستم اعلام کنم که شماره 110 می توانست آن شب به دریافت کیف و پول داخل آن به شما کمک نماید.
نباید ساکت بود. درود به شما
چی بگم‌؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار