بازدید 32532
۱

دژاگه به نساجی پیوست، الهامی برگشت

به نظر می رسد دژاگه که بدون تیم بوده است، قصد دارد در هفته های پایانی بار دیگر کنار مسعود شجاعی بازی کند تا جمع بازیکنان محبوب کی‌روش در نساجی جمع تر شود
کد خبر: ۱۱۱۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 05 April 2022

در حالی که اشکان دژاگه در تمرین نساجی قائمشهر آفتابی شد، ساکت الهامی هم پس از دو روز غیبت در تمرینات این تیم مازندرانی شرکت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، این مربی امروز در تمرین تیمش حاضر شد و امور تاکتیکی سرخپوشان مازندرانی را زیر نظر گرفت. به نظر می رسد دژاگه که بدون تیم بوده است، قصد دارد در هفته های پایانی بار دیگر کنار مسعود شجاعی بازی کند.

شجاعی در ابتدای فصل بیست و یکم به نساجی پیوست. علیرضا حقیقی هم بعد از ترک گل گهر به جمع شاگردان الهامی اضافه شد تا شمار شاگردان کی‌روش در نساجی به عدد 2 برسد. حالا خبر رسیده است اشکان دژاگه در تمرینات نساجی حاضر شده است.

الهامی پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل فولاد در مشهد، از بازیکنان نساجی خداحافظی کرده و تمرین دیروز این تیم هم در غیاب او برگزار شده بود. به نظر می‌رسد الهامی از عدم خرید بازیکنان لازم در نیم فصل لیگ ، شاکی است.

نساجی در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید روز یکشنبه 21 فروردین در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال برود.

دژاگه به نساجی پیوست، الهامی برگشت

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
به نظر می رسد دژاگه که بدون تیم بوده است، قصد دارد در هفته های پایانی بار دیگر کنار مسعود شجاعی بازی کند تا جمع بازیکنان محبوب کی‌روش در نساجی جمع تر شود؟!!!
مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در زمان حضورشان در تیم ملی بهترین بودند و حال تیم ملی را خوب کردند .چرا شما از کی روش دست برنمی دارید کسی که در دوران مربیگری فقط حال فوتبال ایران را خوب کرد. به فوتبال ایران جسارت بازی کردن داد.ریتم فوتبال ایران را عوض کرد. حال مردم خوب بود در 8 سال کی روش به جز باخت ساختگی و تحمیلی مقابل لبنان-عراق و ژاپن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل