بازدید 42671
۷
گزارش

دشمن تیم ملی ایران از والیبال خداحافظی کرد!

این ستاره قدرتمند لهستان که یکبار هم بخاطر بی‌احترامی با ایران محروم شد و سپس از مردم کشورمان عذرخواهی کرد،  سرانجام ورزش حرفه‌ای را کنار گذاشت.
کد خبر: ۱۱۱۱۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۸ 26 March 2022

میشال کوبیاک، ستاره والیبال لهستان و بازیکنی که بارها علیه والیبال ایران و تیم ملی کشورمان جملات تندی مطرح کرده بود، در اینستاگرام از پایان بازی خود در تیم ملی والیبال لهستان خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، این ستاره قدرتمند لهستان که یکبار هم بخاطر بی‌احترامی با ایران محروم شد و سپس از مردم کشورمان عذرخواهی کرد،  سرانجام ورزش حرفه‌ای را کنار گذاشت.

دشمن تیم ملی ایران از والیبال خداحافظی کرد!

این والیبالیست در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:

«زمان من در  تیم ملی به پایان رسیده است. مدتی پیش تصمیم گرفتم و امروز تصمیم خود را علنی کردم. می‌خواهم با تشکر شروع کنم. از خانواده خود تشکر می‌کنم.
هیچ مدالی و هیچ جامی نمی‌تواند با احساساتی که در بازگشت به خانه با من همراه بود، برابری کند.
 به همکاران و دوستانم در تیم ملی خسته‌نباشید می‌گویم. برای 8 سال کاپیتان بودن برای شما افتخار بود. می‌دانم که کامل نبودم، اما همیشه سعی کردم تمام تلاشم را برای پیروزی انجام دهم. همیشه آرزو می‌کنم بالاخره به قله المپیک برسید. من به تو ایمان دارم، پاریس مال توست.
بهترین طرفداران دنیا! من لحظات بازی خود را تا آخر عمر فراموش نمی‌کنم. هواداران چیزی بودند که به من انگیزه دادند تا هر روز صبح از خواب بیدار شوم و بهترین کار را انجام دهم.

والیبال درهای زیادی را به روی من باز کرده است. تقریباً تمام دنیا را سفر کرده‌ام، با افراد شگفت‌انگیز و الهام‌بخش زیادی آشنا شده‌ام، خاطرات زیادی دارم که برای همیشه با من خواهند ماند. برای این خاطرات، یک نفر می‌تواند دوباره آن را تجربه کند.

با وجود این‌که دوران ملی من به پایان رسیده است، اما قرار است کمی بیشتر بازی کنم. بنابراین من برای همیشه خداحافظی نمی‌کنم، زمانی برای آن وجود خواهد داشت. شاید بتوانم در زمین لهستان بازی کنم و شخصاً با شما خداحافظی کنم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
این کوبیاک آدم احساساتی بود اما ما همیشه به دنبال معلول هستیم باید علت رادر این مقوله تعصب وحشتناک وغیر قابل کنترل بسیاری از تماشاگران وبازیکنان جستجو کرد.البته حقیقتا ما زورمان به تیم لهستان نمی رسید با هیاهوهای وحشتناک تماشاگران وتحقیرو توهین به شخصیت بازیکنان لهستان روحیه آنان راخراب کردیم وباعث بد بینی آنها شدیم.
آخه چرا عین روزنامه های زرد تیتر میزنید. والله تیتر جنجالی با تیتر مسخره فرق داره. نکنین اینکا رو تابی ها
ظاهرا فقط تیم ملی را کنار گذاشته نه ورزش حرفه ای را
برو به درک کثافت
دوستان به کوبیاک فحش ندید کوبیاک بازیکن دوست داشتنی و قدرتمندی است . او به مردم ایران فحاشی کرد ولی تقصیر کار نبود چون در بازی ایران ولهستان به خانواده کوبیاک توهین کردند و او هم غیرتش را نشون داد. کسانی اطلاعات ندارند اصلا نظر ندند. باتشکر از مردم شریف ایران
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
درسته اگر در مورد موضوعی اطلاعات صحیح نداریم نباید احساساتی شده و نظر غیر واقعی بدهیم
درود بر شما زرد نویسان و هجو نویسان!
آیا در ورزش اساسا دشمنی وجود دارد؟
آخر این چه تیر هجوی است که می زنید؟
ورزشکاران سرشار از انرژی و قدرت هستند و این اتفاقات در ورزش عادی است! چرا بین دو ملت اختلاف می اندازید؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی