بازدید 7089

شهادت مأمور پلیس «ایرانشهر»

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شهادت یکی از مأموران جان برکف انتظامی شهرستان «ایرانشهر» در تیر اندازی اشرار مسلح «کوردل» خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۰۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴ 25 March 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «احمد طاهری» در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ساعت ۰۱:۷ بامداد امروز در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام درگیری و تیراندازی در یک مراسم عروسی، در یکی از محلات «ایرانشهر» سریعا مأموران انتظامی این شهرستان، به محل اعزام شدند.

وی افزود: بلافاصله پس از حضور مأموران در محل سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ نقره‌ای به سمت مأموران تیر اندازی و با استفاده از شلوغی محل و ترافیک ایجاده شده به سرعت از محل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بر اثر این تیراندازی ۲ نفر از مأموران انتظامی مجروح و به بیمارستان منتقل می‌شوند، لیکن تلاش تیم پزشکی برای نجات جان ستوان دوم «منصور بزی ساکت» بی‌نتیجه ماند و این مأمور جان برکف انتظامی استان، جمعی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان «ایرانشهر» بر اثر اصابت گلوله به ناحیه سر، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار «طاهری» خاطر نشان کرد: حال مأمور انتظامی دیگری که در این درگیری مجروح شده بود مساعد و در بیمارستان تحت درمان می‌باشد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مامور جان برکف پلیس استان خاطرنشان کرد: بلافاصله با تلاش پلیس شهرستان «ایرانشهر» عاملان اصلی راه اندازی این نزاع شناسایی و تعدادی از آن‌ها در چند عملیات ضربتی دستگیر شدند و تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری سایر اشرار مسلح متواری ادامه داشته که نتیجه اقدامات صورت گرفته متعاقباً اعلام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی